ruttunen kirjoitti:millä liimalla sais irronneen tiivisteen kiinni joka kanssa pysyis kyseessä peltinen luukku jonka reunassa kulkeva tiiviste irti noin 25 cm matkalta
Vaikka korikitillä. Ei syö maalia kuten silikonipohjaiset massat.
Esim. Vianorilta löytyy.
Viimeksi muokannut Isolohko, Ma Tammi 02, 2006 11:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
96GL -79 (MR)
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
ruttunen kirjoitti:millä liimalla sais irronneen tiivisteen kiinni joka kanssa pysyis kyseessä peltinen luukku jonka reunassa kulkeva tiiviste irti noin 25 cm matkalta
Vaikka korikitillä.
Esim. Vianorilta löytyy.
Tarkoittanet koriliimaa? Korikitti on eri tavaraa ja eri tarkoitukseen. Tuohon käyttäsin kyllä mielummin ihan kumin liimaamiseen takoitettua liimaa esim. samaa kuin niihin venavarren tiivisteiden liimaukseen tarkoitettua Locktiten 406:sta.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
ruttunen kirjoitti:millä liimalla sais irronneen tiivisteen kiinni joka kanssa pysyis kyseessä peltinen luukku jonka reunassa kulkeva tiiviste irti noin 25 cm matkalta
Vaikka korikitillä.
Esim. Vianorilta löytyy.
Tarkoittanet koriliimaa? Korikitti on eri tavaraa ja eri tarkoitukseen. Tuohon käyttäsin kyllä mielummin ihan kumin liimaamiseen takoitettua liimaa esim. samaa kuin niihin venavarren tiivisteiden liimaukseen tarkoitettua Locktiten 406:sta.
V-M
Niin, mikä lie sitten sen oikea nimitys. Kuitenkin mustaa silikonin tapaista,
päällemaalattavaa massaa. Käy korisaumoihin ja vaikka merkkien liimaamiseen.
96GL -79 (MR)
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."