Kokemuksia pixmaniasta

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
JanneR
"Kaasari"

Kokemuksia pixmaniasta

Viesti Kirjoittaja JanneR »

Onko kokemuksia nettimyymälästä http://www.pixmania.com ?
Historia: Tytär tilasi (ja maksoi) äidille ja isälle molemmille TFT-näytön joululahjaksi, tuotetta oli mukamas varastossa ja luvataan toimitusajaksi
48 tuntia. Nyt ollaan odotettu neljä viikkoa ja soitettu kymmenkunta kertaa
pixmanialle ja siellä vaan ihmetellään että mikähän mättää kun tavaraa
pitäisi (!) olla varastossa.
Herää ajatus että yritetäänkö meitä huijata???
Mitenköhän tästä eteenpäin???
Stene
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Stene »

Minulla ei ole kokemusta pixmaniasta, mutta nomaticasta on. Nomatica on myös Ranskalainen nettikauppa jolla ei ole liiketiloja, vaan varasto.

Tilasin sieltä kameran ja odotin 4 viikkoa kunnes en jaksanut enää odottaa ja peruin tilauksen. Sitten odotin rahoja takaisin tilille KUUKAUDEN :!: kunnes pistin sähköpostia uudestaan ja rahat palautettiin.

Oli muuten viimenen kerta ku tilaan tuolta mitään. Luulenpa, että sama juttu on tuon pixmanian kanssa. Pieniä tuotteita, kuten muistikortteja, puhelimia, jne jne pystytään säilyttämään pienissä liiketiloissa, mutta isoille tuotteille ei ole tilaa. Siksi tuotteet ovat mukamas "varastossa" vaikka niitä ei edes ole vielä tilattu maahantuojalta. Luulenpa, että he odottavat kunnes samalle tuotteelle tulee useampi tilaaja, ja vasta sitten he tilaavat sen määrän kyseisiä tuotteita, kun ostajiakin löytyy. Sillä he säästävät postikuluissa ja mitä kauemmin ostajien rahat odottavat heidän tilillä, sitä isommaksi rahojen korko kasvaa ja he tienaavat myös siinä. :evil:

Paska kauppa sanon minä. Mutta olen lukenut että moni muu on myös onnistunut tilaamaan sieltä tavaraa. Koita nyt vielä odottaa jos he vaikka lähettäisivät paketin.

-Stene
curry
tevisu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Pixmaniasta ostin kameralaukun ja xD-kortinlukijan. Laukku tuli viikossa, lukija parissa.
Ei siis moitteita minulta ko. puljulle.
Frostgrey
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Itse tilasin Pixmaniasta MP3 soittimen kuuppaan ja tuli 2:ssa päivässä DHL:lla kotipihaan, oikein yllatyin kuinka äkkiä se tuli ja muutenkin homma toimi kuten piti :D
Saab 9-3 TTID Vector 2008
hemimo
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja hemimo »

Noin vuosi sitten tilasin Pixmaniasta videokameran.
Kamera tuli kotiin kannettuna perille neljässä päivässä.
Ei ollut mitään ongelmia missään vaiheessa.
Saab 99 cc t8 IC APC -78, Saab 9-3t SE -01 (vaimon), V60 D3 -11
EXät: 99 T16 ic Airflow -83, 99 -82, 9-5 Wagon 2,3t -00, 9000 AERO -97, 9000 CS 2,0i -92, 99 -84
khi
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja khi »

Mä tilasin pari autosoitinta ja toimitus DHL:llä kotipihaan kolmessa päivässä. Kaikki meni niin kuin pitikin ja hinta oli sopiva.
9-5 Aero wagon Aut.
ex: 9000CSE jubilee 2.3T Aut.
ex: 9-3 2.0lpt
Saab04
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Saab04 »

Vajaa vuosi sitten tilasin digikameran ja DHL toi sen mulle kolmessa päivässä. Eli tyytyväinen olen!

Ps. Jos DHL toimittaa tavarat niin kannattaa soittaa sinne. Eiköhän pixmaniasta tai dhl:ltä saa seurantakoodin.
Ex-autot;
9-5 Aero sportcombi -04
9000i 2.0 CD AT -91
2x900i 8V AT -88
Frostgrey
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Nykyään tuolla pixmanian sivuilla on oma paketinseuranta mahdollisuus.
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Vastaa Viestiin