olisko jossain seuraavia kuvia

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
ruttunen
"Hirsch"
Viestit: 749
Liittynyt: Pe Elo 19, 2005 08:38
Paikkakunta: ESPOO

olisko jossain seuraavia kuvia

Viesti Kirjoittaja ruttunen »

löytyskö ohjaustehostimesta kuvia kyseeseen tulisi 9000 ois kiva vähän kattella ennen kun alkaa purkaa :D
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Osko tästä apua?

Saab 9000 FAQ
Ohjausvaihteen irroittaminen autosta

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Saattais olla nopeempi reititys. kiitos Peinulle.

http://www.saab9000.com/procedures/susp ... kbush.html
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Firges9000 kirjoitti:Saattais olla nopeempi reititys. kiitos Peinulle.
http://www.saab9000.com/procedures/susp ... kbush.html
Jaska hyvä, ei ollut vahinko, minkä takia ohjasin tuon 9000 FAQ:n kautta. Mitä enemmän kävijöitä sen enemmän ja parempia ohjaeita. Eikös?

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
ruttunen
"Hirsch"
Viestit: 749
Liittynyt: Pe Elo 19, 2005 08:38
Paikkakunta: ESPOO

Viesti Kirjoittaja ruttunen »

olisko vielä pumpusta kuvia :? millainen möykky se olis noin irrotettuna on kuulema parilla pultilla kii jalassa ja oliko se jalka lohkossa 4 pultilla :? hyvin suunniteltu työ on puoliksi tehty :roll:
ruttunen
"Hirsch"
Viestit: 749
Liittynyt: Pe Elo 19, 2005 08:38
Paikkakunta: ESPOO

Viesti Kirjoittaja ruttunen »

kiitos täällä tulee vastaukset kun apteekin hyllyltä :D
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Jos on pakko ottaa pumppu irti, niin pitää ottaa sitten se remmikin. Siihen löytyy ohjeita viime viikkojen keskustekuista. Samalla tietenkin tarkastat ne kiristin- ja ohjainrullien laakereiden rohinat ja remmin kunnon. Jos on hydraulinen remminkiristin niin kiristinrullan pulttissa on sitten väärän suunnan kierteet.

Siihen pumppuun et kuvia tartte.

Muistaakseni jos saat kaksi pulttia auki rattaan rei'istä niin lähtee irti sillei. Itelläni oli toinen pultti niin tiukassa, että piti ottaa irti myös kiinnike pumun ja lhkon välistä. Eli yksi pultti yläpuolelta(yhteinen laturin kanssa) ja toinen alapuolelta. Lisäksi kaksi pulttia kohtisuoraan lohkoa kohden moottorin takaa.

Varmaan tyhjennät sen järjestelmän kuitenkin ennen ohjausvaihteen purkua: Ota ensin se tehostinöljysäiliö irti kiinnikkeestään ja pujottele se säiliö alas ja laske korkin kautta ne enimmät nesteet pois niin ei mene öljyt minne sattuu.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
ruttunen
"Hirsch"
Viestit: 749
Liittynyt: Pe Elo 19, 2005 08:38
Paikkakunta: ESPOO

Viesti Kirjoittaja ruttunen »

nyt pärjätään ol sen verran selkeet ohjeet :D
Vastaa Viestiin