Mistähän voisi hakea syytä, kun aiemmin niin huoleton 16V vm. 93
ryhtyy pätkimään ja sytyttämään CE-valoa sen jälkeen kun olen pessyt auton TI-asemalla kevyellä paineella. Jakajan kansi vaihdettiin ja liittimet kuivattiin edellisen häikän jälkeen, nyt 2vk myöhemmin homma uusiutui jälleen.
En ehkä ole ensimmäinen joka bongaa tämän jutun, kuinka olette muut selvittäneet tällaisen ?
mun oma 900 i16 katti ei kestä nähdä vettä ollenkaan konehuoneeseen! eli se imee vettä johonkin liittimeen ja sen jälkeen o käyntiin lähtö ja käynti mitä sattuu
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Niin, unohdin tuossa kiireessä mainita että PESIN AUTON VAIN ULKUPUOLELTA. EI MOOTTORIPESUA.
Sehän tässä on vähän erikoista, mutta onko siellä keulassa joku liitin joka
saa suihkua kun putsaa syylariritilää tms.
No kokeiles putsata se kuuluisa Ilmamäärämittarin, vai ilmamassamittariko se on, liitin. Samoin ne maadoitukset syylärin takapuolelta etupalkista. Voisi auttaa.
On kiinnostavaa huomata että en ole yksin tämän kanssa.
Koitan tehdä suositustenne mukaiset temput ja palailen sitten tulosten kanssa. Tämä maadoituspiste on varmaan se mihin menee akun maajohto.