Nopea satku(0-100kmh alle 4s) video
Nopea satku(0-100kmh alle 4s) video
.
Viimeksi muokannut Saabinsti, Ke Tammi 17, 2018 22:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
KYLLÄ LÄHTEE!
Eipä voi paljon muuta sanoa, niin ja kateeks käy.
Vielä kun saat lähdön onnistumaan vähän ripeämmin (0-30 km/h),
niin menee taatusti kolmen sekan pintaan.
100 - 160 km/h näytti menevän jo ihan mallikkaasti.
Varmaan melkoiset G-voimat kestettävänä tuollaisessa menossa
Eipä voi paljon muuta sanoa, niin ja kateeks käy.
Vielä kun saat lähdön onnistumaan vähän ripeämmin (0-30 km/h),
niin menee taatusti kolmen sekan pintaan.

100 - 160 km/h näytti menevän jo ihan mallikkaasti.
Varmaan melkoiset G-voimat kestettävänä tuollaisessa menossa

96GL -79 (MR)
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
ei se ykkönen kestä kovaa kiihdytystä, ja siinä on niin laimeesti vielä ahtoja, että ei hajoisiIsolohko kirjoitti:.
Vielä kun saat lähdön onnistumaan vähän ripeämmin (0-30 km/h),
niin menee taatusti kolmen sekan pintaan.![]()
:

96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
Saabinsti kirjoitti:ei se ykkönen kestä kovaa kiihdytystä, ja siinä on niin laimeesti vielä ahtoja, että ei hajoisiIsolohko kirjoitti:.
Vielä kun saat lähdön onnistumaan vähän ripeämmin (0-30 km/h),
niin menee taatusti kolmen sekan pintaan.![]()
:
Jaa no sitten ymmärrän...

Ja ahtoja on varmaan rajoitettu ykkösvaihteella

96GL -79 (MR)
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
Juuri näin!Isolohko kirjoitti:Saabinsti kirjoitti:ei se ykkönen kestä kovaa kiihdytystä, ja siinä on niin laimeesti vielä ahtoja, että ei hajoisiIsolohko kirjoitti:.
Vielä kun saat lähdön onnistumaan vähän ripeämmin (0-30 km/h),
niin menee taatusti kolmen sekan pintaan.![]()
:
Jaa no sitten ymmärrän...![]()
Ja ahtoja on varmaan rajoitettu ykkösvaihteella
Pistin jo vakiomotin takasin, eli kulkee niinkun kaasarisatkun pitääpuu kirjoitti:
Ota toi trippimittarin nollausnappi irti, niin kulkee vielä kovempaa.

Ei ollu varaa maksaa bensamaksuja

96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
Menis varmaan 300:aa 10 sekassa.puu kirjoitti:![]()
![]()
![]()
Ota toi trippimittarin nollausnappi irti, niin kulkee vielä kovempaa.
Ootko ajatellut perustaa F1-tallia. Siinä menis Bernie-sedällä löysät housuun, kun kaukaa Pohjolasta tulee voittajatiimi sadan euron budjetilla...

Jäsen: #2563
99GL-76, 99GLS-79, 90-86, 900NG-94, 9000 2,3T-92, 9000 2,0t-98 A50, 9000 2,0t-96, 900NG CAB-2000, 9000 Aero-MY96, Ford Transit 310 H3/L3-2015, Fiat 500, 11.
99GL-76, 99GLS-79, 90-86, 900NG-94, 9000 2,3T-92, 9000 2,0t-98 A50, 9000 2,0t-96, 900NG CAB-2000, 9000 Aero-MY96, Ford Transit 310 H3/L3-2015, Fiat 500, 11.