Ei jumankekka näiden uusien hupielektroniikkapelien kanssa

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viesti:

Ei jumankekka näiden uusien hupielektroniikkapelien kanssa

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

Perhana vieköön, että alkaa jo sapettaa.

On hankittu miljoonan pelit, muttei saada toimimaan.

Ohjelmalähteenä on LG 7000 kaksipesä laite. VCR toimii ihan OK, tulee ääni ja kuva, mutta tuo hemmetin DVD. Kuva tulee, muttei saada ääntä mitenkään ulos. Kaikki valikot on selattu niin DVD/VCR:ssä kuin digiboxissa´joku Medion 80GT kiintolevyll. Kummankaan asetuksista ei löydy syytä DVD:n äänettömyyteen.

Niin myös TV signaali tulee läpi OK

Jottei olisi liian helppoa, niin tuo Meedio ei löydä ainuttakaan YLE kanavaa diginä.

Matti Näsää lainaten: " Mua ei huvita enää mikään...." :evil:
# 419 Vesa Pohjalainen
Henkka #2283
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Henkka #2283 »

Oiskohan probleemana "digitaalinen" -ääni. Eli ettei DVD koita puskea ääntä ulos optisesta/koaxiaali -liitännästä ja kytkettynä on vain scartin tms. kautta "analoginen" ääni?
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viesti:

Henkka #2283 kirjoitti:Oiskohan probleemana "digitaalinen" -ääni. Eli ettei DVD koita puskea ääntä ulos optisesta/koaxiaali -liitännästä ja kytkettynä on vain scartin tms. kautta "analoginen" ääni?
Scartilla on kytketty, mutta testattu myös RCA:lla :(
# 419 Vesa Pohjalainen
Henkka #2283
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Henkka #2283 »

Vesa Pohjalainen kirjoitti:
Henkka #2283 kirjoitti:Oiskohan probleemana "digitaalinen" -ääni. Eli ettei DVD koita puskea ääntä ulos optisesta/koaxiaali -liitännästä ja kytkettynä on vain scartin tms. kautta "analoginen" ääni?
Scartilla on kytketty, mutta testattu myös RCA:lla :(
Oolraiti. Analoginen linja itseasiassa kulkee kahdessa paikassa, Scartin sisällä, ja monesti laitteista löytyvässä RCA Line Out-liittimistä. Eli sinänsä tuo on sama asia kumpaan sen laittaa.

Itse oon paininut vastaavien ongelmien kanssa ja ratkaisu löyty ku hiffas vaihtaa äänen analogiseks.
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viesti:

Henkka #2283 kirjoitti:
Vesa Pohjalainen kirjoitti:
Oolraiti. Analoginen linja itseasiassa kulkee kahdessa paikassa, Scartin sisällä, ja monesti laitteista löytyvässä RCA Line Out-liittimistä. Eli sinänsä tuo on sama asia kumpaan sen laittaa.

Itse oon paininut vastaavien ongelmien kanssa ja ratkaisu löyty ku hiffas vaihtaa äänen analogiseks.
Joo, kyllä nämä on joskus melkoista säätämistä.

Pitää varmaan yrittää saada tieto valmistajan infosta.
# 419 Vesa Pohjalainen
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viesti:

No sen verran asia on mennyt eteenpäin, että YLE:n kanavat löytyivät digiboxiin, mutta nyt se puolestaan kaatuilee ja jökkii. Info nappi tuottaa väpättävän vihreän ilmiön tiedon sijaan. On tämä yhtä ...sanonko mitä...näitten maailmanlopun vehkeiden kanssa :evil:

Ei perhana nyt tarvitaan lisää kaljaa.............ja unohdetaan koko homma
# 419 Vesa Pohjalainen
Vastaa Viestiin