Eli tuolla 900aero.com sivulla esitetään korjausohjeet ainakin mitsun te05-12b turbolle (laakereiden yms vaihto)...
Meneeköhän homma oikeasti noin sujavasti, eli lähinnä mietityttää se tasapainotus etc.. (ja kun jostain melett.com:ista näyttäs saavan korjaussarjaa sopuhintaan vs. >300e jossain suomi-turbo-pajalla)
ahtimen korjaus
- riisipussi
- "Aero"
- Viestit: 369
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:51
- Paikkakunta: Varkaus
On niitä vaihdettu. Pakosiipeen kertynyt karsta on aiheuttanut epätasapainon 99% ahtimista. Esim. KKK k14 on kohdistusmerkit akselin ja painepuolen siiven suhteen. (tosin toinen pakosiivessä ja toinen painepuolella)
Noi suomalaisten pajojen hinnat on niin poskettomia, että suosittelen koittamaan jos vaan akseli ei ole kulunut urille.
Tarkka merkkaaminen akselin ja siiven suhteen, karsta varovasti pois pakopuolelta ja EI HAKKAAMISTA missään muotoa, voi onnistuakkin.
(siis tottakai onnistuu, mutta että voi kestää suht pitkäänkin)
On ajettu myös K14 johon on itte sorvattu puslat
Noi suomalaisten pajojen hinnat on niin poskettomia, että suosittelen koittamaan jos vaan akseli ei ole kulunut urille.
Tarkka merkkaaminen akselin ja siiven suhteen, karsta varovasti pois pakopuolelta ja EI HAKKAAMISTA missään muotoa, voi onnistuakkin.
(siis tottakai onnistuu, mutta että voi kestää suht pitkäänkin)
On ajettu myös K14 johon on itte sorvattu puslat

9000 CD 2.3 -90