Armeijaan tammikuussa
Tsemppiä vaan. Kyllä siellä hyvin menee ja mikä parasta itse ei tarvitse tekemistä keksiä sillä kyllä ne keksii. Ja talon puolesta ruoka, vaatteet ja yösija.kristian kirjoitti:Se on sitten menoa huomenna
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Kyllähän ne ensimmäiset päivät ja viikot ovat ne ikimuistoisimmat. Itse olin tuolla saaristossa Gyltön linnakkeella, joka on kallion sisässä kokonaan. Eka viikko taisi mennä niin, ettei näkynyt taivasta kertaakaan, kun aamulenkitkin tehtiin pimeällä. Tässä mielessä talvella intin aloittaminen voi harmittaa enemmän, kun sitä loskaakin tuppaa Suomen talveen kuuluvan.
Itse olin aikoinaan myös tuolla Gyltön linnakkeella. Aikamoinen järkytys nuorelle miehelle kun ainoa maanpäällinen rakennus oli sode...Raimo Miettinen kirjoitti:Kyllähän ne ensimmäiset päivät ja viikot ovat ne ikimuistoisimmat. Itse olin tuolla saaristossa Gyltön linnakkeella, joka on kallion sisässä kokonaan. Eka viikko taisi mennä niin, ettei näkynyt taivasta kertaakaan, kun aamulenkitkin tehtiin pimeällä. Tässä mielessä talvella intin aloittaminen voi harmittaa enemmän, kun sitä loskaakin tuppaa Suomen talveen kuuluvan.
Ja varsinkin Upinniemen lepokodin jälkeen se oli aika shokki...
Mutta kuten aina, kyllä se siitä.

Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Jaahas, taidan poiketa tuolla Säkylän sodessa tiistaina kahvitauolla, vaikka eipä teitä alokkaita sinne vielä pariin viikkoon taideta päästää. On muuten todella edullisia ja isoja munkit ja lihikset.
Edit: Ei jaksa avata uutta ketjua. Menkööt sitten tässä samalla, vaikka sitten uutena marssilauluna: http://uncutohh.ytmnd.com/
Edit: Ei jaksa avata uutta ketjua. Menkööt sitten tässä samalla, vaikka sitten uutena marssilauluna: http://uncutohh.ytmnd.com/
Raimo Miettinen kirjoitti:Edit: Ei jaksa avata uutta ketjua. Menkööt sitten tässä samalla, vaikka sitten uutena marssilauluna: http://uncutohh.ytmnd.com/

Tuo MikkoA:n mainitsema lämpöonkelma kesällä pitää paikkansa. Kesän 2003 pahimmat helteet alkoivat samaisena maanantaina, kun alkoi meikäläisen sotaleikki. Kasarmirakennuksen ilmanvaihto oli mitä oli (oliko sitä edes?) Lakanat oli hiestä märkänä, kun yöllä oli lämpöä melkein 30 astetta. Siinä helteessä vedettiin ensimmäistä kertaa Suojeluhälytystä ja -varoitusta (miksi en kuullut kenenkään toistavan?...no pian senkin opitte

Ja tosiaan asia mitä olen aina muistanut mainita on se, että intin vaatekappaleet ovat kyllä toisaalta lämpimiä ja toisaalta viileitä, mutta ovat niitä väärinä vuodenaikoina. Lisättäköön vielä maanmainion sotilaspastori Samin toteamus: "Niin, sitten on vielä se pyyhe, eli armeijan ainoa vettähylkivä varusesine" Huomenna saatte käsiinne sitten sen paljon puhutun vauhtisäkin..täynnä näitä paljon puhuttuja ja kehuttuja varusesineitä. Ne ovat teidän kontollanne siitä eteenpäin. Tokihan kamat katsotaan läpi ryhmänjohtajan johdolla, josko tavaroita jaettaessa jotain on jäänyt puuttumaan, mutta siitä eteenpäin vahtikaa niitä ja pitäkää huolta kuin omasta autostanne (olettaen että se on oikeaa merkkiä

Ja kaikki tavarat kaappiin ja kaappi lukkoon jos tuvasta poistutte, sillä helposti käy Alfred J. Nussi, joka vie tarvitsemansa. Sitten on se avainpolitiikka. Meille jaettiin kaksi kipaletta Abloyn classic- tyyppisiä riippulukkoja asiaankuuluvine avaimineen. Sitä vara-avainta ei käytännössä kannata ainakaan sielä kaapin sisällä säilyttää. Jos samassa tuvassa/joukkueessa sattuu olemaan joku tuttu kaveri/luottopakki, niin kannattaa vaihtaa vara-avaimia keskenään. On nimittäin pirun ikävää lainata yksikköupseerilta voimapihtejä esim. pyyhkeeseen verhoutuneena. (itse en ole tätä kokenut).
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
Volvo V50, 2012
-
- "Hirsch"
- Viesti: