YLi 200hp 2,5 V6 900ng:en?!?!?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Jakkis
"Kaasari"
Viestit: 26
Liittynyt: La Syys 17, 2005 08:43
Paikkakunta: Tampere

YLi 200hp 2,5 V6 900ng:en?!?!?

Viesti Kirjoittaja Jakkis »

eli tuollainen raja rikottavana, vakionahan tuossa "ooppeleissa" :D tehoa on 170 ja speedpartsins steg 1:llä (netin mukaan ainoa saatavilla oleva) tuo vain 16 kaakkia lisää = 186, mistä loput 14? ja onko kenelläkään henk. koht. kokemusta, kuinka kalliiksi tulisi..? ja kuten tosiaan turbottamisesta oli tuossa joku aika sitten juttu, niin ei varmaan tosiaan kannata..;D
V6 EI ole huono..:), joskaan se ei ole oma enää :( talossa siis vm. -88 900 combi, joka on tarkoitus saattaa leimalle lähi viikkoina ja sitten veljen vm. -95 900 2,5 V6.
Jakkis
"Kaasari"
Viestit: 26
Liittynyt: La Syys 17, 2005 08:43
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jakkis »

en taida osata kirjoittaa.., mutta ehkä ihmiset ymmärtävät.. :oops:
V6 EI ole huono..:), joskaan se ei ole oma enää :( talossa siis vm. -88 900 combi, joka on tarkoitus saattaa leimalle lähi viikkoina ja sitten veljen vm. -95 900 2,5 V6.
deportivo
"Viggen"
Viestit: 535
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 19:55

Viesti Kirjoittaja deportivo »

Vaihda turbolliseen autoon ja viritä se.
NG9-3 MY08 2.0T Vector Farkku
Mercedes CLS 500 Shooting Brake MY15
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Vastaa Viestiin