ovivalon kytkin

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
tetammi
"Saabisti"

ovivalon kytkin

Viesti Kirjoittaja tetammi »

En usko että olen ainut kenellä noi risaa ja varaosa-autostakin noi on jo riisuttu. Putsannu noita olen mutta ovat niin kuluneet että toimii vain hetken.

Onkos joku hakenu saabilta ja mitä maksoi?
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
MacTurbo
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

Kysyin kerran, ja jätin ostamatta.
En muista tarkalleen paljon maksoi, mutta oli sikamaisen hintainen muovinpalanen.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
P:n Vee
"Aero"

nytkytin

Viesti Kirjoittaja P:n Vee »

Morjens!

Muistiini vedoten: 16 Juroa kuljettajan ovipieleen, olisiko ollut euroa halvempi takaoviin. Noin vuosi on kulunut kaupoista aikaa ja vieläkin toimivat.

teevee P:n Vee
jpjk
"Viggen"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jpjk »

Ootko kokeillu taivuttaa niitä metallipintoja siellä? Eiköhän tohon käy mikä tahansa tarvikeliitin, joka vain on samankokoinen.
900 Lux T16 -84
900 Finlandia -82
jus
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja jus »

jpjk kirjoitti:Eiköhän tohon käy mikä tahansa tarvikeliitin, joka vain on samankokoinen.
Tarvikemalliset ovikytkimet eivät liene kahdella koskettimella, kuten nuo tontun kytkimet. Yksikoskettimisen jos laittaa, niin joutuu joko luopumaan k.o. oven ovivalosta tai sitten johdot yhdistämällä ovivalo palaa aina kun kattovalokin tms.

Omastani olen saanut toistaiseksi kytkimet pidettyä hengissä putsailemalla ja sopivasti taivuttelemalla. Vänkärin puolelle tein jopa uuden kontaktipalan tapin päähän kun vanha hapertui pois - kattoluukun vedentyhjennysputki oli laskenut vedet A-pilariin sisään ties miten pitkään.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Vastaa Viestiin