Kamalimmat jäynät

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Haikara
"Hirsch"

Kamalimmat jäynät

Viesti Kirjoittaja Haikara »

Minkälaisia jäyniä saabistit on kanssaihmisille kehitelleet? Nyt on oiva tilaisuus avautua kanssaveljille ja sisarille :lol:

Seuraava on aika paha. (Vaatii vaimokullalta tietynlaista ymmärtämystä ja vuosien kokemusta siipastaan. En suosittele yhteiselon alkutaipaleella...)

Kauppakeskuksessa hiimaillaan hyllyjen välissä, mieluiten mahdollisimman ruuhkaisessa tilanteessa ja huudetaan vaimoke paikalle. Saman aikaisesti, kun kauniimpi puolisko on lähes paikalla, heitetään "sopivan" arominen tuhnaus :oops: ja liuetaan itse paikalta. 8)

P.S. allekirjoittanut ei vastaa kyseisen koiruuden kokeilijoille aiheuttamistaan mahdollisista sairaalakuluista, ositusoikeudenkäynnin kustannuksista tms. :lol: :lol: :lol:
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
Saapas
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Saapas »

Joskus kultaisina teinivuosina tuli tehtyä vähän jäynää kotitalouden opettajalle luokkaretkellä. Oltiin siis tanskassa retkellä ja jotakin suomalaista ruokaa pykättiin paikallisessa koulussa koko luokan voimin. Tanskalaiset oli mukavina immeisinä tuoneet virvokkeita paikalle ja siitä sai jokainen sitten ottaa yhden kolan. Opettajamme oli melko tukevan puoleinen naisihminen (tämä saattoi johtua jostakin sairaudesta) ja sanoisinko myöskin heikkohermoinen. Jossakin vaiheessa huomasimme, että opettaja kävi oman pullonsa tyhjennettyään juomassa vähän kaikkien pulloista. Tämähän pisti meitä poikia ketuttamaan. Päätimme uhrata yhden pullon pieneen jäynään. Eli reilusti suolaa pulloon, ravistusta ja sopivaan paikkaan odottamaan. Eikä tarvinnut kauaa odotella, kun opettaja oli jo pullon kimpussa. Ensin lähti sellainen reiluhko kulaus. Tätä seurasi ihmettelyä ja pullon tutkimista. Sitten vielä toinen kulaus jotta voi todeta, että juomassa on jotakin vialla. Tässä vaiheessa lähimpänä olleelta jannulta petti pokka ja opettaja arvasikin, että oli joutunut jäynän uhriksi. Olin varma, että maikka repii pelivermeet ja alkaa huutamaan kuin hinaaja mutta ei. Yllätyksekseni tämä ottikin jäynän ihan huumorilla ja tajusi, että oli itse aiheuttanut käytöksellään koko homman. :D

Veikkaan, että törkeimmät jäynät tulee olemaan sieltä SA-int laitoksesta, jos niitä nyt kukaan tänne kehtaa kertoa...
KTM SD
gls
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja gls »

eräs kaveri teki isoveljelleen ala-aste ikäisenä:

leikkivät lumisotaa pihalla ja isoveli oli voitolla, kaveri sitten lähti juoksemaan karkuun ja veli tuli perässä.
kaveri huomasi maassa ison koiranpaskan ja peitti sen lumella, siinä sen isoveli sitten heitteli lumipalloja minkä kerkesi..kunnes otti lunta maasta oikeasta kohdasta..juuri siitä missä oli se lumella peitetty koiranpaska.. :lol:
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
9000CS...
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CS... »

Olen muistaakseni tämän seuraavan joskus jo täällä kertonut, mutta menkööt uudestaan.

Yksi omatekemä ja onnistunut jäynä sattui n. kymmenen vuotta sitten kun ajoin taksia. Luin työvuorossa päivän iltapäivälehteä ja siinä oli juttu homoavioliitoista. Tekstin keskelle oli sitten laitettu kuva, jossa kaksi miestä suutelee toisiaan nahkaisissa koppalakeissa.
Soitin työkaverille Teemulla (nimeä ei ole muutettu) ja kysyin, että oliko hän lukenut iltapäivälehtiä. Ei ollut. Kerroin, että sivulla 13 on kuva Turun kauppatorin taksiasemalta ja siinä kuvassa näkyvät hyvin hän sekä toinen taksikuski Jari (nimeä ei ole muutettu). Todelisuudessa tuolla sivullahan ei ollut muuuta kuin nämä kaksi hinaajaa.
Käskin hänen hommata lehden jostain, jotta voisi itse ihastella tuota kuvaa.
Teemu ei ollut ostanut lehteä, vaan hän oli nähnyt Jarin ja mennyt häneltä kysymään, että onko hänellä päivän lehteä. Jarilla oli päivän lehti.
-No anna se lehti tänne. Siellä on kuulemma meistä joku hyvä kuva sivulla 13...
Ei mennyt kymmentäkään sekunttia tuosta lauseesta, kun puhelimeni soi ja sain kuunnella aika karua tekstiä :lol:
Saapas kirjoitti: Veikkaan, että törkeimmät jäynät tulee olemaan sieltä SA-int laitoksesta, jos niitä nyt kukaan tänne kehtaa kertoa...
Ei omatekemä, mutta aika asiallinen pila (yksi niistä) sattui intissä, kun sotilaspoliisit ja autokomppanian kaverit eivät olleet kovin hyvissä väleissä.
Sotilaspoliisit toivat Uaz:n johonkin määräaikaishuoltoon ja yksi sotilaspoliiseista oli 150cm pitkä. Vanhemman ikäryhmän autokomppanian pojat vetivät Uaz:n kuljettajan penkin niin taakse kuin mahdollista ja hitsasivat sen siihen :)
Ei näkynyt tätä lyhyttä kaveria sen jälkeen Uazin ratissa.
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
dimebak
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Kaveri oli intissä ja taisipa olla vielä jossain patterissa. Menin sitten eräänä aamuna aika turhan aikaisin kaverille kylään. Oli siis viikonloppulomat kaverilla ja oltiin edellisenä iltana baarissa. Krapula oli pienoinen mutta silti piti käydä nukkuvan kaverin kammarin ovella huutamassa "PATTERISSA HERÄTYS!!!" Kaveri pomppas ku jousi pystyyn, minut huomattuaan kiroili jotain ja painui takaisin nukkumaan. Pari tuntia sain katsella toisen kaverin (joka on tämän toisen veli) kanssa telkkaria.

Yksi kerta lähdin edellisessä työpaikassani työskennellä pitkälle vapaalle ja laitoin postituksen puhelimeen soittoääneksi hevosen hirnumisen ja äänet täysillä :lol: Oli kuulemma seuraavana iltana "ykkösmies" hieman säikähtänyt ko. soittoääntä :lol:

Kerran vedin kaverin toppatakista kauluksen kiristysnauhan niin tiukalle ku menee. Oli siinä kaverilla hieman rimpuilemista miten saa kauluksen hyvin ja ku on muutenkin aika tarkka siitä kuinka siistiltä näyttää :lol: Kiusa se on pienikin kiusa.

Yksi talvi laitettiin kaverin kanssa toiselle kaverille joululahja. Pistettiin konvehtirasiaan Cheveleff vodkapullo eli se ns. sivutuulipullo. Jouluaattona kaveri oli aukaissut paketin ja heittänyt sen pöydälle, kun ei syö suklaata. Oli sitten illan mittaan ottanut rasian auki ja huomannut, että täälläpä on ihan nasta konvehti sisällä 8)
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Saabistiuki
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Saabistiuki »

Olin lapsena pienessä kyläkoulussa, jossa koulun yhteydessä oli myös erillinen ulkorakennus. Ulkorakennus oli vuokrattu ulkopuoliselle ja siinä asui silloin arviolta 3-kymppinen metsuri. Ulkorakennuksessa ei ollut WC:tä vaan oma ulkohuussi. Ulkohuussissa oli hämärää ja me poijaat löydettiin moottoriöljypönikkä, ja siiitä sitten siveltiin huussin reiän ympärille " liukastetta ".....oli hiukan ihmetellyt mitä helvataa tässä on...ja opettajan juttusillehan siitä jouduttiin..tosin karskina pikkupiruna kiellettiin kaikki mitä ei muka oltu tehty....
Muukkonen

Bmw 523 Touring
Svc
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Svc »

Armeijassa kaverin pönttö-Uazin tavaratilaan eksyi verhoilupaneelin alle jakoavain rautalangalla ripustettuna. Toinen etsi viikon verran, että mikä kolisee...
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
nalleolut
"TosiSaabisti"

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

tein tänään tahallani reiän ryssäläisen pakettiviton spoileriin ku oli parkkeerannut liian lähelle miun autoa!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Aikoinaan sattui seuraavanlainen tapaus:

Hydrauliikka firmassa jossa tehtiin letkuja, jätin kaverille soitto pyynnön
( keksityn ) kerroin hänelle numeron ja ilmoitin että siellä on jossain
letkussa ongelmia.
Ko..numero oli sattumoisin erään seksi kaupan numero, kaveri soittaa
numeroon ja mies ääni vastaa firman nimellä, kaveri tähän...
" teillä on letkussa jotain ongelmaa " mies tähän " ei minun "letkussa" mitään
ongelmaa ole"...tovin aikaa juteltuaan kaverini sulki puhelimen naama
punaisena. ( no vieläkin me olemme kavereita, tosin vasta jäynää ei ole
vielä tullut, no aikaa tuosta on jo kulunut n.20vuotta )
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
TeePee
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja TeePee »

Muutama vuosi sitten kun meidän taloa maalattiin niin yks maalari kertoi, että ne oli tehnyt kaikenlaisia kepposia nuorempana. Paras omasta mielestäni oli sellainen että ne oli aamuhämärällä, ennen kun ihmiset lähtee töihin, mennyt junaraiteiden varteen 50m risteyksestä odottelemaan että tulee auto. No sitten kun auto tuli niin ne veti rautalankaa raiteiden yli niin että molemmat kiskot olivat yhteydessä toisiinsa ja (hokkus pokkus) puomi sulkeutui niin kuin juna olisi ollut tulossa :lol: Siinä ne seisotti autoilijoita muutaman minuutin kunnes joku äijä tuli ulos autosta kattelemaan tuleeko juna...silloin ne veti rautalangan pois, ja puomi nousi. Kun tämä kyseinen henkilö oli menossa takaisin autolle --> puomi kiinni. Ja tätä ne jatkoivat jonkun aikaa monena aamuna peräkkäin ja odottelivat aina samaa autoa :D Voi olla että on äijää vituttanut muutamaan otteeseen :D

On tullut kokeiltua samaa hommaa joskus, mutta meidät huomattiin ja tuli kiire juosta karkuun :)
Myrkky
luonnevammamouho

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Pahin on kait se ruotsinlaivalla tehty, jonka minä olin lukenut jostain netin syövereistä ja kaverit toteuttivat sen: Illalla kännissä rähjänneelle ja myöhemmin hyttiin sammuneelle tyypille aseteltiin jugurttilusikallisella täytetty kortsu mustekynän avustuksella takamukseen(en tarkistanut kuinka syvälle :lol: ), pöydälle kerättiin kasa kolikoita ja taiteiltiin lappu jossa luki "Tack :)".

Sittemmin on tullut ihmeteltyä nokisia housuja joskus pippaloiden jälkeen, kaverit kertoilivat minun käyneen ikävänä tunnetun naapurin katolla savupiipun päällä istuskelemassa WC-paperirullan kanssa.. :roll:
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
mek
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja mek »

Isäukkoa puijasimme kerran sisarusten kanssa lottoarvonnassa. Tämä oli aikaan ennen teksti-TV:tä. Isän ollessa käymässä navetalla lottoarvonnan aikaan, otimme lottonumerot ylös lehden reunaan, alle tietysti jokerinumeron. Toiselle puolelle lehteä samat lottonumerot, mutta jokerinumeroksi kävimme katsomassa numeron isän lottolapusta lompakosta. Lappu takaisin lompakkoon ja odottamaan, kun ukko tulee navetasta ja alkaa tarkastamaan numeroita. Pikku hiljaa alkoi keinutuolin vauhti kiihtyä ja niska punoittaa. Mukavaa oli katsella 5 minuuttia lottovoittajaa, mutta sitten petti pokka ja hauskaa oli kaikilla.
stara
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja stara »

saap- ismia:
akan saappaan startti oli aina välistä reistaillu ( ohjauspiiri). Koska saappaan rakentelusta oli saanu kuulla pientä polemiikkia aattelin, jotta nyt maksetaan potut pottuina.
no rakentelin vanhan joutilaan kännykän avustuksella omat starttipiirit jolla koko ohjauspuoli ohitettiin.
seuraavan kerran ku emäntä taas soittaa, ei lähde käyntiin jne, mä sanoin jotta voinhan mä startata sen täältäkin. seuras kohtalaisen pitkä hiljaisuus,... miten niin. no mä sanoin että onhan noissa uudemmissakin laatuautoissa jo toi etädiagnosointi ja vikojen ohjelmallinen korjaus.
sanoin, jotta homma kohta selvä, paa vaan avain ajoasentoon ja automaatin keppi sille starttiasennon P:lle.
Kotona en maininnu sanaakaan, aattelin jotta katotaan kiinnostaako saappaan asiat pätkääkää.
sit se kysy, jotta miten se voi olla niin?? mä sanoin jotta joo mä modasin sen ohjelman uuden version sisään, blue-toothille kelposeks.
Vedätin vielä, että eiks sen duunikavereilla niissä uudemmissa raudoissa oo etädiagnosointia.
Kommentit rakentelusta ovat vähentyneet sen jälkeen lähes olemattomiin, kumma juttu.
suosittelen itsekullekii :)
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
tknummelin
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja tknummelin »

stara kirjoitti:saap- ismia:
akan saappaan startti oli aina välistä reistaillu ( ohjauspiiri). Koska saappaan rakentelusta oli saanu kuulla pientä polemiikkia aattelin, jotta nyt maksetaan potut pottuina.
no rakentelin vanhan joutilaan kännykän avustuksella omat starttipiirit jolla koko ohjauspuoli ohitettiin.
seuraavan kerran ku emäntä taas soittaa, ei lähde käyntiin jne, mä sanoin jotta voinhan mä startata sen täältäkin. seuras kohtalaisen pitkä hiljaisuus,... miten niin. no mä sanoin että onhan noissa uudemmissakin laatuautoissa jo toi etädiagnosointi ja vikojen ohjelmallinen korjaus.
sanoin, jotta homma kohta selvä, paa vaan avain ajoasentoon ja automaatin keppi sille starttiasennon P:lle.
Kotona en maininnu sanaakaan, aattelin jotta katotaan kiinnostaako saappaan asiat pätkääkää.
sit se kysy, jotta miten se voi olla niin?? mä sanoin jotta joo mä modasin sen ohjelman uuden version sisään, blue-toothille kelposeks.
Vedätin vielä, että eiks sen duunikavereilla niissä uudemmissa raudoissa oo etädiagnosointia.
Kommentit rakentelusta ovat vähentyneet sen jälkeen lähes olemattomiin, kumma juttu.
suosittelen itsekullekii :)
mielettömän hyvä juttu :D
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
espe
"Aero"

Viesti Kirjoittaja espe »

tässä takavuosina kun systeri meni naimisiin niin ajattelinpa tehdä likalle (ja tietysti miehellensä) ikimuistoisen hääyön. No, tuumasta toimeen. Otinpa selvää missä oli tarkoitus viettää ns. hääyöaie ja sepä olikin, yllätys, yllätys, heidän himassaan jonneka hommasin avaimet ja sitten kaverin kanssa kesken häävastaanoton kipaisimme "kylässä" ja ensiksikin asensimme häävuoteeseen patjojen ja peittojen alle hieman "esileikkileluja" eli pikkuautoja, riisiä, yms. Sen jälkeen oli vuorossa noin kymmenen herätyksellä varustetun kellon piilottaminen ympäri kämppää, tietysti herätykset vartin välein alkaen noin klo 3.00. Sokerina pohjalla oli radiomankka verhon takana ja ajastimella varustettuna. Kello 5.00 vehkeestä alkoi kuulua kohtuullisen suurella volyymilla Jean Pierre Kuselan "Naurava kulkuri" siitä hirvittävän naurunräkätyksen kohdalta...
No, eipä nuoripari kuulemma nukkunut silmällistäkään sinä yönä, taisipa tuo "hääyöaiekin" jäädä vähän huonoihin kantimiin...
Seuraavana aamupäivänä joku määräsi suunnan ja joku vauhdin ja meikäläistä vietiin..
Lienevätkö vieläkään antaneet anteeksi...
9-3TA SE -00/01 käyttöautoksi tarkoitettu...
9-5 Aerowagon -03.
Vastaa Viestiin