Aeron etupenkit?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Noita vaaleita penkkejä on tuntunut näkyvän pääosin noissa uudemmissa airoissa (96/97). ja yleensä vielä mustassa autossa :roll:
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
HARTSA
"Turbo"
Viestit: 249
Liittynyt: To Tammi 22, 2004 15:29
Paikkakunta: toholampi

Viesti Kirjoittaja HARTSA »

..voishan tommoset "lepakot" hommata vaikka olkkariinkin :wink: kyllä olis maukea katsella telkkaria :D tai sitten tietsikka tuoliksi...
9000 Aero -94.
Audi A6 2.0 TDi. Avant
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

HARTSA kirjoitti:..voishan tommoset "lepakot" hommata vaikka olkkariinkin :wink: kyllä olis maukea katsella telkkaria :D tai sitten tietsikka tuoliksi...
Nohnoh....ei niitä nyt tuhlata saa :wink:
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Kuten Jope, beigejä en ole nähnyt ikinä livenä vielä, ovat kyllä ERITTÄIN harvinaista herkkua.. :o :)
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Nyt muuten ruotsissa Uppsalassa harvinaista herkkua tarjolla, TÄYSIN UUSI vaaleanharmaa Aero-tonnarin sisustus..! 8O

Hinta 15.500kr

http://www.blocket.se/vi/7047918.htm?ca=2_s
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Tri-Lo kirjoitti:Nyt muuten ruotsissa Uppsalassa harvinaista herkkua tarjolla, TÄYSIN UUSI vaaleanharmaa Aero-tonnarin sisustus..! 8O

Hinta 15.500kr

http://www.blocket.se/vi/7047918.htm?ca=2_s
Ois jo mulla jos maksais 10t. :(
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Tuntuuhan se ehkä kalliilta, mutta voihan sitä niinkin ajatella että jos noita saisi vielä saabilta niin maksaisivat saman verran, euroissa.. :!: :o
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

TeePee
"Hölösuu"
Viestit: 1007
Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 17:59
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja TeePee »

Aero inredning lukee tuossakin myynti ilmoituksessa. Ja näyttäisi olevan aivan tuliterät (mikäli "hyvällä" ruotsinkielentaidolla ymmärsin ilmoituksen oikein"

http://www.blocket.se/vi/7047918.htm?ca=11_s

Mutta onko tuossa sitten kyseessä ne lepakkopenkit vaiko ihan tavalliset?

Edit: Jaa olikin jo ylempänä laitettu
Viimeksi muokannut TeePee, Ma Tammi 16, 2006 01:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

TeePee kirjoitti:Aero inredning lukee tuossakin myynti ilmoituksessa. Ja näyttäisi olevan aivan tuliterät (mikäli "hyvällä" ruotsinkielentaidolla ymmärsin ilmoituksen oikein"

http://www.blocket.se/vi/7047918.htm?ca=11_s

Mutta onko tuossa sitten kyseessä ne lepakkopenkit vaiko ihan tavalliset?
Kurkaa vähän ylempää.. :wink:
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9411
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Eikös aeron lepakoissa ole vakiona molemmin puolin muistit kuten ne nahkaiset ovipahvien keskiosatkin?
Saa vetää herneitä ihan vapaasti mutta parin klubilaisenkin kanssa ollaan nyt ihmetelty kuinka pienikokoisille kuskeille nuo lepakkopenkit on oikein suunniteltu.
Omien havaintojeni mukaan yli 180cm tyyppi kokee olonsa niissä tukalaksi monin tavoin, vaimoni (173cm) piti niistä kovastikin, itsellä väsyy selkä keskiselän kohdalta ( nyt toimii jopa ristiseläntuen säätökin, muttei se auta tarpeeksi, ja aivan sama ilmiö kulumattomassa apparin penkissäkin jossa samat säädöt), istuinosa on omasta mielestäni edelleenkin liukas ja nuo selkänojien muotoillut yläosat painavat hartioita, ja tuo liukas istuinosa aiheuttaa sen että istuma-asento on epäryhdikäs.

Edelleenkin samaa mieltä kuten aiemminkin eli norminahat ovat PALJON
mukavammat ainakin omalle selälle.
Ihmetyttää kuinka noita jaksetaan kehua varauksetta, joillekin ilmeisesti ovat 100% sopivat ja toisille taasen eivät. Tonnarin vakionahat sähkösäädöin ovat erinomaiset ;)
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

ng900aero kirjoitti:Eikös aeron lepakoissa ole vakiona molemmin puolin muistit kuten ne nahkaiset ovipahvien keskiosatkin?
Saa vetää herneitä ihan vapaasti mutta parin klubilaisenkin kanssa ollaan nyt ihmetelty kuinka pienikokoisille kuskeille nuo lepakkopenkit on oikein suunniteltu.
Omien havaintojeni mukaan yli 180cm tyyppi kokee olonsa niissä tukalaksi monin tavoin, vaimoni (173cm) piti niistä kovastikin, itsellä väsyy selkä keskiselän kohdalta ( nyt toimii jopa ristiseläntuen säätökin, muttei se auta tarpeeksi, ja aivan sama ilmiö kulumattomassa apparin penkissäkin jossa samat säädöt), istuinosa on omasta mielestäni edelleenkin liukas ja nuo selkänojien muotoillut yläosat painavat hartioita, ja tuo liukas istuinosa aiheuttaa sen että istuma-asento on epäryhdikäs.

Edelleenkin samaa mieltä kuten aiemminkin eli norminahat ovat PALJON
mukavammat ainakin omalle selälle.
Ihmetyttää kuinka noita jaksetaan kehua varauksetta, joillekin ilmeisesti ovat 100% sopivat ja toisille taasen eivät. Tonnarin vakionahat sähkösäädöin ovat erinomaiset ;)

Mun karvalakkiaerossa ei oo kun kuskinpenkis muisti. Emäntä 182cm ja ite 192cm kyllä köröttää ihan mukavasti sen 300..400km putkeen ilman ongelmia. Apparin penkillä tuntuu jopa unikin maistuvan. Noissa lepakoissa pitää istua vähän eri lailla kun tavallisissa muuten ne ei skulaa.
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo

Viesti Kirjoittaja Ahtopaine »

Ei ole apparin puolella vakiona muisteja.. optiona on saanu tuonkin ... sähkösäätö toki löytyy. Ittekin vasta tuossa männä viikolla panin merkille kuinka kapea tuo selkänojan rako on... tosin selkäkin on kyllä leviä kuin ladon ovi. Ei siinä kyllä ihan luonnollisimmassa asennossa istu, mutta ei tuo kummemmin silti mua ole viä haitannu. Pareee ois varmaan kyllä leviämpi noja tuossa...
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9411
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Ahtopaine kirjoitti:Ei ole apparin puolella vakiona muisteja.. optiona on saanu tuonkin ... sähkösäätö toki löytyy. Ittekin vasta tuossa männä viikolla panin merkille kuinka kapea tuo selkänojan rako on... tosin selkäkin on kyllä leviä kuin ladon ovi. Ei siinä kyllä ihan luonnollisimmassa asennossa istu, mutta ei tuo kummemmin silti mua ole viä haitannu. Pareee ois varmaan kyllä leviämpi noja tuossa...
Ok, oletin että aerossa olisi ollut muistit molemmin puolin vakiona, mutta eihän siinä ole kait erona kuin se kytkinpaneeli (jossa kait ne muistit ovatkin, ja löytyyhän niitäkin käytettyinä jos on tarves).
Viimeksi muokannut ng900aero, Su Marras 19, 2006 12:21. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo

Viesti Kirjoittaja Ahtopaine »

Kyllä mulle toimii tuo selkänoja kuitenkin ihan asiallisesti... ainakin sen jälkeen kun laitoin sen ristiselän tuen tiukimmalle. Ei tule selkä kipiäksi pidemmälläkään reissulla... eli pois en vaihtais ihan helposti. Mutta kuten sanoit sama penkki ei varmaan kaikille passaa.

Luulen ettei pelkkä säätöpaneeli riitä, vaan täytyy olla erikseen muistiyksikkökin penkin alla. Mulla löytyy muisti tuosta apparinkin penkistä... aika vähäsellä käytöllähän nuo muistit ovat oikeasti. Ainoa huono puoli tässä -93 vuoden mallissa on se, että täytyy olla autossa virrat päällä ennen kuin toimii sähkösäädöt.
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Vastaa Viestiin