Ohjaustehostimen kyssäri og900 16 tappinen..
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1423
- Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
- Paikkakunta: Jyväskylä
Ohjaustehostimen kyssäri og900 16 tappinen..
Mikäs virkaa ohjaustehostimessa on sen sokean mutterin (23 mm kannalla ) sisäpuolella olevalla jousella ???…Ja miten se ilmataan kun haluaa vaihtaa sinne uudet öljyt ???
niin, tuota noin
jos nyt ymmärsin oikein, tarkoitat sitä mutteria, joka on siellä alhaalla, hammastangossa, rattiakselin kohdalla? Itse tein muuten semmoisen virheen, että luulin sitä tyhjennystulpaksi-niin hävetti kyllä jälkeenpäin
Siinä takana on kyllä jousi ja se kuormitta taas semmoista tulppa tai mäntä(näin virolaisena ei kaikki oikeat sanat muistuu mieleen:-). Sillä säädetään sitä, että hammastanko on riittävästi painettu siihen hammaspyörän vasteen, jota loppujen lopuksi kierretään ratilla.. tuliko tarpeeksi sekavasti
sitä mäntä säädetään(nyt kun olet sen aukaissut) niin, että kierretään pohjaan ja sitten löysätään 70-80 astetta. ja sitten tarkistat, että tanko ei takertelee..
Ilmaus käy vaan rattia käännelessä laitasta laitaan etupyörät ilmassa
etsi haulla, niin löytyy

jos nyt ymmärsin oikein, tarkoitat sitä mutteria, joka on siellä alhaalla, hammastangossa, rattiakselin kohdalla? Itse tein muuten semmoisen virheen, että luulin sitä tyhjennystulpaksi-niin hävetti kyllä jälkeenpäin

Siinä takana on kyllä jousi ja se kuormitta taas semmoista tulppa tai mäntä(näin virolaisena ei kaikki oikeat sanat muistuu mieleen:-). Sillä säädetään sitä, että hammastanko on riittävästi painettu siihen hammaspyörän vasteen, jota loppujen lopuksi kierretään ratilla.. tuliko tarpeeksi sekavasti

sitä mäntä säädetään(nyt kun olet sen aukaissut) niin, että kierretään pohjaan ja sitten löysätään 70-80 astetta. ja sitten tarkistat, että tanko ei takertelee..
Ilmaus käy vaan rattia käännelessä laitasta laitaan etupyörät ilmassa
etsi haulla, niin löytyy
Re: Ohjaustehostimen kyssäri og900 16 tappinen..
Se ilmautuu itsestään. Huolehdit vaan, että öljyä on lopulta vaadittu määrä. Järjestelmän nesteet ei tule pois pelkällä säiliön tyhjennyksellä, kun sylinteriin ja putkistoon jää vanhaa öljyä.900 I 16 Kat kirjoitti:Mikäs virkaa ohjaustehostimessa on sen sokean mutterin (23 mm kannalla ) sisäpuolella olevalla jousella ???…Ja miten se ilmataan kun haluaa vaihtaa sinne uudet öljyt ???
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1423
- Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
- Paikkakunta: Jyväskylä
mart96 kirjoitti:niin, tuota noin![]()
jos nyt ymmärsin oikein, tarkoitat sitä mutteria, joka on siellä alhaalla, hammastangossa, rattiakselin kohdalla? Itse tein muuten semmoisen virheen, että luulin sitä tyhjennystulpaksi-niin hävetti kyllä jälkeenpäin![]()
Siinä takana on kyllä jousi ja se kuormitta taas semmoista tulppa tai mäntä(näin virolaisena ei kaikki oikeat sanat muistuu mieleen:-). Sillä säädetään sitä, että hammastanko on riittävästi painettu siihen hammaspyörän vasteen, jota loppujen lopuksi kierretään ratilla.. tuliko tarpeeksi sekavasti![]()
sitä mäntä säädetään(nyt kun olet sen aukaissut) niin, että kierretään pohjaan ja sitten löysätään 70-80 astetta. ja sitten tarkistat, että tanko ei takertelee..
Ilmaus käy vaan rattia käännelessä laitasta laitaan etupyörät ilmassa
etsi haulla, niin löytyy
Saman virheen tein, mutta minua ihmetyttää ohjauksen raskaus, kun otin sen ison mutskun täysin auki...ja käänsin se kiinni ja sitten noin neljänneskierroksen...
auki , enkä saa sitä pelamaan...ohjaus jäykkä.....mitä tehdään..????