900 "bling-bling"kapselit ei sovi tonttuun?
900 "bling-bling"kapselit ei sovi tonttuun?
Mulla on jääny nurkkiin pyörimään ylimääräiset Saabin rosterikapselit, jotka mulla oli alla -87 mallisessa 900:ssa.
Koitin niitä tuossa talvirengaskelien alkaessa laittaa tontun(-88 ) peltivanteita suojaamaan, mutta ei oikein tuntunut asettuvan; eli, onko tuo vanteen "pullistuma" siinä kehää kiertävien reikien ulkokehällä jotenkin erilainen 900 versus 9000?
-J-
Koitin niitä tuossa talvirengaskelien alkaessa laittaa tontun(-88 ) peltivanteita suojaamaan, mutta ei oikein tuntunut asettuvan; eli, onko tuo vanteen "pullistuma" siinä kehää kiertävien reikien ulkokehällä jotenkin erilainen 900 versus 9000?
-J-
9-5 -05 2.2Tid, Stage 1 "Power" Traktori.
-Fly low, stay off the radar-
Pitänee kokeilla vielä uudestaan, silloin syksyllä ei oikein ehtinyt/huvittanut räntäsateessa renkaita vaihtaessa kovin kauaa temppuilla.
Vastaavat orkkis Saab-muovikapselit sitten napsahti paikalleen ihan kyselemättä.
Muistelen että ne ei ois menny edelliseenkään tonttuun enää, silloiseen siskon 900:n kyllä. Siksi mietin että oisko tuo vanteen malli sitten eri, ei oo yhtään 900:n vannetta nyt itellä mihin verrata.
Vastaavat orkkis Saab-muovikapselit sitten napsahti paikalleen ihan kyselemättä.
Muistelen että ne ei ois menny edelliseenkään tonttuun enää, silloiseen siskon 900:n kyllä. Siksi mietin että oisko tuo vanteen malli sitten eri, ei oo yhtään 900:n vannetta nyt itellä mihin verrata.
Kapseleita on (ainakin) kahta erilaista, jotka päällepäin näyttävät samalta. Kumpaankin kuuluu omanlaisensa kiinnikkeet.
Minulla on molempia, ja sopivat vanteille.

Minulla on molempia, ja sopivat vanteille.

Viimeksi muokannut jus, Ma Joulu 01, 2008 23:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
-
- "Hölösuu"
- Viesti: