Takasivulasin puhaltimet
Takasivulasin puhaltimet
Minä laitoin omaani ovipahvit missä oli nää "herkut",eli mulla on tää auto ilman sitä automaatti-ilmastointia.
Ryöväsin sähkön siitä ikkunahissin katkasialta,eli pyörii aina kun on virrat päällä,hyvin on pelannu eli kestää sulakkeet ja puhkuu ikkunat huuruttomaksi.
Vihjeenä vaan jos joku haluu laittaa,on helppo ja mulla ainakin toimii hyvin.
Ryöväsin sähkön siitä ikkunahissin katkasialta,eli pyörii aina kun on virrat päällä,hyvin on pelannu eli kestää sulakkeet ja puhkuu ikkunat huuruttomaksi.
Vihjeenä vaan jos joku haluu laittaa,on helppo ja mulla ainakin toimii hyvin.
Viimeksi muokannut YKÄ, Su Tammi 08, 2006 22:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Hissille tulee tietenkin ihan täydet akkujännitteet.
88-89-mallisissa täydet jännitteet tulee ovipuhaltimille kun nappi on täystehoasennossa, puolitehoasennossa alennusvastuksen läpi.
Minulla oli 87-turbossa johdot valmiina noita ovipuhaltimia varten (keskikonsolista lasinnostinnappien luota takaoviin perille asti). Riitti että lisäsi kytkimen, alennusvastuksen ja puhaltimet.
88-89-mallisissa täydet jännitteet tulee ovipuhaltimille kun nappi on täystehoasennossa, puolitehoasennossa alennusvastuksen läpi.
Minulla oli 87-turbossa johdot valmiina noita ovipuhaltimia varten (keskikonsolista lasinnostinnappien luota takaoviin perille asti). Riitti että lisäsi kytkimen, alennusvastuksen ja puhaltimet.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
En tiijä millä jännitteellä ne kuuluu pelata,mutta nää pelaa "normaali" vauhdilla,vertasin sitä ääntä ja ilmavirtaa semmoseen autoon missä ne on vakiona.
Nää on siis cd vm 90 autossa,vertasin niitä saman ikäseen missä on se ilmastointi.
No jos mootorit "käryy" tai sulakkeet palaa niin sit mietitään koko juttu uuvestaan,mutta aina siitä mistä aita on matalin eikö??.
Nää on siis cd vm 90 autossa,vertasin niitä saman ikäseen missä on se ilmastointi.
No jos mootorit "käryy" tai sulakkeet palaa niin sit mietitään koko juttu uuvestaan,mutta aina siitä mistä aita on matalin eikö??.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Näin on. Vielä kun löytyisi se toinenkin pää...seike kirjoitti:Velipojan tontusta löytyi ne johdot sähkölasin nostinmoottorin takaa. Oli piilotettu sinne aika hyvin.

Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Piuhoista ja eritoten liitoksista.
Onko muuten tuo 3,2V mitattu moottori kiinni vai irti.
Tai voihan vika olla jopa itse paneelissa, joka kylläkin on hiukan kaukaa haettua.
Ja tossa linkki esim vm.97:kan kuviin (ei VM.96 paljoa poikkea).
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Saab/1 ... 20DIAGRAMS
Onko muuten tuo 3,2V mitattu moottori kiinni vai irti.

Tai voihan vika olla jopa itse paneelissa, joka kylläkin on hiukan kaukaa haettua.
Ja tossa linkki esim vm.97:kan kuviin (ei VM.96 paljoa poikkea).
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Saab/1 ... 20DIAGRAMS
Liitin aukaistuna eli ilman moottoria. En ole niin kovin
hyvin perillä noista sähköpuolen asioista, että mitä
sillä on eroa? Huomaa kyllä hyvin auto täynnä porukkaa
että toinen puoli ei pelaa. Hyvät vehkeet ku toimii.
Siis tuo 3.2 V ei muuttunu mihinkään vaikka kokeili eri
puhallinnopeuksia( ilmeisesti pitäis vaikuttaa)
hyvin perillä noista sähköpuolen asioista, että mitä
sillä on eroa? Huomaa kyllä hyvin auto täynnä porukkaa
että toinen puoli ei pelaa. Hyvät vehkeet ku toimii.
Siis tuo 3.2 V ei muuttunu mihinkään vaikka kokeili eri
puhallinnopeuksia( ilmeisesti pitäis vaikuttaa)

SAAB on nautinto tien päällä