Ei tultu kysymään mutta erään kerran ajaessani veljen edesmenneellä "Kuularuiskulla" käveli huoltamon pihassa kolme jannua ja yksi osoitteli veljen Saabia puhuen turbosta. Taisi olla jotain merkitystä hetkeä aikaisemmin ajamallani tavalla. Meinasi tulla siinä huoltsikan terassilla kahvia juodessa melkoinen nauru... Eipä siinä mitään ahdinta ollu.
Yksi kerta olin taas yllättäen huoltiksella kahvilla, kun yksi "toppahousu" kirosi Toyotan onnettomia palloniveliä. Eivät kuulemma kestäneet alustasarjan kera kuin vuoden ja taas oli alapallot rikki. Sanoin, että mulla on ollu 99 neljä vuotta madallussarja ja yhtään palloa ei oo edestä menny, ja niitähän on kuiten 4 kappaletta. Sitten alkoikin muunlainen Saabin haukkuminen. Pakko oli silloin kommentoida, että paljon olen 99:iin osia vaihtanut ja kaksi osaa on vaihdettu rikkinäisinä, muut ehjinä
Töissä yksi kysyi paljonko Turbossa on tehoa. Vastasin, että 160. Tuumasi, että "aika vähän" ja kysyi paljon vääntöä. Vastasin, että 255 ja kommentoi takaisin "aika paljon"