Jos taas tarvitsee valita jonkun muun automerkin suurempitehoisen auton ja pienempitehoisen Saabin väliltä (molempien hinnat samat), niin valitsen Saabin. Näin tein hankkiessani itselleni työsuhdeauton. Esim. Skoda Octavia RS olisi ollut suurinpiirtein saman hintainen kuin Saab 9-3 SS 1.8i, mutta kunnon saabisti valitsee tietysti Saabin
Alustasta on hyvä aloittaa ja siirtyä sitten hakemaan hieman lisää tehoa. Tämän jälkeen voikin hakea hieman jotain ulkonäköä, mutta mikään "lumiaura" ei tule kysymykseenkään. 900 NG:hen riittäisi vaikka pelkkä Viggen-look.
Teho, jollei sitä ole oikeasti niin sitten teho/ulkonäkö kompromissi. Oikeasti tehokas saa olla irstaan rumakin.. mut pääasia on kun esinahkakin rullautuu pedaalia painettaessa.
Teho! Turbossa on haalistunut punainen maali ja koneessa on vakionakin kivasti paukkua. Anniin on tulossa ainakin kaksi hevosta lisää miedosti lasketun kannan myötä (jaksais jo vaihtaa...) ja en oikein keksi senkään ulkonäköön mitään ehostusta joten ulkonäkökin taitaa olla jo siinä pisteessä mihin on pyritty.
jos noista niin teho, mut mulla menee varusteet->teho->ulkonäkö.
ja ulkonäkö mielellään kuin kaatopaikalle menevästä autosta, kuten nyt omakin on sen näkönen. tehoja oltava riittämiin mutta sisämukavuus eli varusteet on se ehdoton ykkönen tärkeydes
Mäksä kirjoitti:
ja ulkonäkö mielellään kuin kaatopaikalle menevästä autosta, kuten nyt omakin on sen näkönen. tehoja oltava riittämiin mutta sisämukavuus eli varusteet on se ehdoton ykkönen tärkeydes
Pakko myöntää, että kyllä tuo mukavuus on päässyt nousemaan aika korkealle arvojärjestyksessäni tontun hankkimisen myötä.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo. '84 900T8 Museoautoprojekti
En voinu äänestää... ensin tulee käytännöllisyys ja sitten vasta muut kriteerit, eli ceeässä on passeli auto meikäläiselle. Ei tosin se yhtään harmittais vaik olis kaikenmaailman heebelit autos mukana, mut ihan perusvärkillä meikäläinen pärjää