Ens viikolla tarkoitus hakea oma tonnari kotiin ja siirtyä japsikotteroiden harmaasta massasta pelimiesten joukkoon...
Saabeista kokemukset ja tieto samalla tasolla kuin sialla satelliitista mutta on ilo huomata, kuinka aktiivinen ja asiansa tosissaan ottava käyttäjäkunta tältä automerkiltä löytyy. Tämän foorumin ja Alfamerin kanssa uskallan huoletta ottaa vastaan uuden silmäteräni (9000 CD 2.0
-97).
Hyvää vuoden alkua ja turvallisia ajokilometrejä kaikille!!
Noniin vertaus sikaan ja niin edelleen ei siis mennyt vikaan, heh.
Hayneseja kävin kattelemassa Biltemassa mutta ei löytynyt kuin toisella kotimaisella, Motonetistä kaappasin Alfamerin kainaloon, oliskohan siellä ollut sitten Haynesiakin kun en jäänyt etsimään..? No kaipa se tyynynalusena menee pahimpaan kuumeeseen ennen kuin saan auton himaan, toivotaan ettei ihan heti tarvitse oppaisiin tai tähän saittiin turvautua...
Itse vaihdoin edelliseen ilmastoimattomaan tonnariini lämppärinkennon Alfamerin avulla ja hyvin onnistui, ilman että ainuttakaan muoviklipsiä hajosi, jne...
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
Onneksi olkoon oikean automerkin valinnasta ja korimallikin osui vielä kohilleen.
Alfamerin oppaasta ei ole pahaa sanottavaa. Apua olen saanut ja jopa hivenen viisastunutkin mitä olen sitä lueskellut ajankuluksi. Ja kaiken kukkuraksi aina olen pommini saanut ajokuntoon kun on jotain pitänyt tehdä ton opuksen mukaan.
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Alfamerin oppaan avulla ainakin koneen täysremontointi onnistui oikeinkin hyvin, ei munullakaan ole oppaasta huonoa sanottavaa, joskin se on painottunut enemmän näihin "uudempiin" (about 1990 jälkeisiin) tonnareihin.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98