Perjantai 13.
-
- "Hirsch"
Keksin eilen täysin uuden tavan pintakäsitellä puuta. Pinnasta tulee pähkinäpuumaisen tumma, täysin sileä ja vedenkestävä!
Ja, mikä parasta, välineet eivät maksa mitään ja homma on täysin myrkytön sekä itselle että ympäristölle...
Ja, mikä parasta, välineet eivät maksa mitään ja homma on täysin myrkytön sekä itselle että ympäristölle...

"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
Muuten meni hyvin laittaessa satkun konetta kasaan, mutta onohdettiin turbon öljyputkien tiivisteet johonkin - ja se on niitä vaille ajokunnossa (rojekti kestäny jo 2+ kuukautta). Niin ja unohdettiin tarkistaa onko syylärin alaosassa oleva tyhjäysruuvi kiinni ennen kuin alettiin kaatamaan nesteitä koneeseen (ei ollut). Muuten meni hyvin.
--
I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes; Or should I?
You know what I'd like to be?
I mean if I had my goddam choise, I'd just be the catcher in the rye and all.
I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes; Or should I?
You know what I'd like to be?
I mean if I had my goddam choise, I'd just be the catcher in the rye and all.
-
- "Hölösuu"
Hyvin meni, vaikka oli ko. päivämäärä tiedossa jo heti aamusta. Töistä livistin puolen päivän jälkeen ja puunasin tontun puhtoiseksi, että sain sitten ajella Tampereelle ja takaisin likastamaan koko auton.
No, näinpähän määränpäässä Nokialla jonkun Klubilaisen metallin vihreän Tontun samaisen talon pihalla, missä itse kävin, kuka lienee, käsi ylös!
Kokonaisuutena hyvä päivä, ei valittamista!
No, näinpähän määränpäässä Nokialla jonkun Klubilaisen metallin vihreän Tontun samaisen talon pihalla, missä itse kävin, kuka lienee, käsi ylös!
Kokonaisuutena hyvä päivä, ei valittamista!
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Niin tosiaan joo, tuosta muistuikin mieleen, että eilen koulussa kun tuli armoton jano niin ajattelin ostaa automaatista kokiksen. Rahaa ei ollut, mutta ei hätää, automaatista kun sai tilattua kännykällä
Soitin numeroon ja kun olin valitsemassa limsaa, oli koneesta KAIKKI limsat myyty loppuun. Rahoja ei tietenkään saanut takaisin mistään kun olin puhelimella tilannut. No eihän se ollut kuin 1,64€ mutta silti otti päähän 

-
- "Hölösuu"