Itse olen vaihtanut jenkkivilkut eurojen tilalle eikä katsastuksessa ole niihin puututtu. Ymmärrän asian siten, että jos jenkkivilkkuihin on laitettu ne oranssit kokoajan palavat "äärivalot" niin napinaa voi tulla. Esim. Volvossahan on sellaiset ihan lailliset. Se oranssi valo ei saa kuitenkaan näkyä eteenpäin mikä ilmeisesti tapahtuu Saabin tapauksessa.
Speedpartsilta nuo hommasin ja kyllä niissä muistaakseni on E-hyväksyntä.
Pakko kysyä.. mikäs tässä nyt on se pointti? Eikös kaikki halua vaihtaa oranssit sivuvilkutkin kirkkaisiin ja takavalot sellaisiin ettei siellä juuri orassia näy?
OPEL SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url] Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
hz81 kirjoitti:Pakko kysyä.. mikäs tässä nyt on se pointti? Eikös kaikki halua vaihtaa oranssit sivuvilkutkin kirkkaisiin ja takavalot sellaisiin ettei siellä juuri orassia näy?
Kai kaikissa näissä vaihteluissa on kyse siitä, että oma auto näyttäisi erilaiselta kuin vakio.. Jenkeissä vaihdetaan euro-osia, täällä jenkki-osia.
2019 Mazda CX9 2,5T + 2011 Mazda3 GT 2,5i + Telajärvi
Kerran Saabisti, aina Saabisti - käyttöauton merkistä riippumatta
Tosiaan, kun oikein tarkkaan katselin, niin löytyihän se E-merkkikin USA versiosta! Ja nyt harmittaa, kun tuli juuri pari viikkoa sitten hankittua motonetistä uudet vilkut...
neiden kirjoitti:Tosiaan, kun oikein tarkkaan katselin, niin löytyihän se E-merkkikin USA versiosta! Ja nyt harmittaa, kun tuli juuri pari viikkoa sitten hankittua motonetistä uudet vilkut...
Niko
Juu on se siellä, mutta näkyy todella huonosti.
Eiköhän nuo vilkut saa myytyä täällä tai vaikka Keltaisessa Pörssissä.
Viimeksi muokannut HMK, Ma Tammi 16, 2006 20:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla ei takavaloissa ole kuin jenkkihyväksyntä, ei E:tä. (nämä tosin on käsittääkseni auton alkuperäiset valot, ja niissä ei kyllä sen kummempia eroavaisuuksia ole E-valoihin. Toivottavasti tuosta nyt ei kukaan koskaan alkaa mulle konttorilla tms metelöimään)
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Iselläni on myös kyseiset vilkut + Lediset lokasuojanvilkut "Mustat" katsastuksessa asiaan eivät puuttuneet vaikka pientä häikkää niis on kun flekti lähtee pyörimään ni niin vilkut alkaa välkkymään..
Ei oo jenkkivilkkujen kanssa ollut mulla koskaan mitään ongelmia katsastuksessa..
Eri asia voi sitten olla jos nuo valot on kytkettynä ja palaa oranssina...
pade kirjoitti:Ei oo jenkkivilkkujen kanssa ollut mulla koskaan mitään ongelmia katsastuksessa..
Eri asia voi sitten olla jos nuo valot on kytkettynä ja palaa oranssina...
Ikinä en ole tarkemmin päässyt tuollaista tutkimaan, niin onko tuo keltainen sidemarker-täplä vaan keltainen linssi, joka hohtaa sivullepäin, kun se jenkkimallin polttimo palaa sisällä, eli sidemarkerille ei ole omaa erillistä polttimoa tuola?