Kyllä tuollainen -69 'Vette isolohkolla olisi poikaa, ahtimella jo jotain aivan hunajaista. Huhujen mukaan vain tuo C3 (katkaistu perä '68-'73) ei olisi yhtä hyvä ajettava kuin seuraajansa C4 (1984-..mikäs vuosi se nyt olikaan), joka ilmeisesti on jenkiksi poikkeuksellisen hyvä ajettava.
Tuo Corvette kyllä osoittaa, että jopa siitä vanhasta työntötanko-350:sestä saadaan urheilullinen vekotin oikeilla osilla. Mikähän siinä koneessa muuten on sitten niin hyvää, että sitä on käytetty niin paljon? Kestävyys? Teho/paino? Edulliset valmistuskustannukset?
Nojuuh. Jos olisi ylimääräistä, niin ehkä kuitenkin tulisi tuollainen -69 Cruising-käyttöön. Isolohkolla..
Tosimiesten kesäauto Haapavedellä! Wow...
Itsehän tykkään niin paljon tuon Leinon Vettestä että olen teettänyt prodeerauksen nahkarotsin selkään siitä ja parista muusta jenkistä ja V8 logon.Haikara kirjoitti:Tuo paras "haikori", siis -69 malli, on ollut aina haaveautojani. Jo nuorena kloppina, kun V-8 magazinessa esiteltiin Pekka Leinon projekti, joka oli samaa vuosikertaa, tuli artikkelia kuolattua muutama kerta.![]()
MB E 200 CDIA -02
Peugeot 406 HDI -01
Kawa ZZ-R 1100 -92
SS-K #2023, STCF#13
Peugeot 406 HDI -01
Kawa ZZ-R 1100 -92
SS-K #2023, STCF#13