Taas og-miehenä

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Kyllä se 16v kone on ihan toista maata kuin 8v.Ja kaupan päälle vielä vie vähemmän ainetta.Voihan se olla että niitä peltejä on laitettu vaan ruosteiden takia?Ei siinä ajossa ainakaan tuntunut mitään kolarista viittaavaa,meni kuin juna.Kromimaskin sä siihen tarttet ja kunnon alut :wink:
lefa42
"Saabisti"
Viestit: 3757
Liittynyt: Ke Elo 18, 2004 21:20
Paikkakunta: Kiikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

tomaatti kirjoitti:Kyllä se 16v kone on ihan toista maata kuin 8v.Ja kaupan päälle vielä vie vähemmän ainetta.Voihan se olla että niitä peltejä on laitettu vaan ruosteiden takia?Ei siinä ajossa ainakaan tuntunut mitään kolarista viittaavaa,meni kuin juna.Kromimaskin sä siihen tarttet ja kunnon alut :wink:
Tuntuu syövän aika vähän, luulin jo kotimatkalla, että viisari on jämähtänyt paikoilleen, mutta kyllä se liikkui, hitaasti ja varmasti. Matkanopeus 80-90 km/h taittui pintakaasulla ja kulutus jäi varmaan 7 pintaan. Kolarintuntua ei ole, mutta pirun jämäkkä tuo alusta, edessä kiilteli uudet iskarit, takaa en sen paremmin tutkinut, ei ainakaan pompi / keiku ja kurveissa menee kuin ajatus.

Kromimaski, kirkkaat vilkut, Aerot tai vastaavantyyliset vanteet niin paketti alkaa olla hyvännäköinen, tietty vähän pintafiksiä ja uusi sisusta, niin jo kelpaa ajella.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Vastaa Viestiin