EOEA: 900 S -90 5d Lohjalla, 990 euroa
EOEA: 900 S -90 5d Lohjalla, 990 euroa
Tuollaisen bongasin, ilmoituksesta ei paljoa selviä mutta käykääs joku lohjalainen tutkimassa jos kerkeette;
http://lehto-media.com/cgi-bin/search_v ... vusto=null
http://lehto-media.com/cgi-bin/search_v ... vusto=null
Oletkos varma että ymmärsivät liikkeessä tuon päälle? On sitten naamioitu ovelasti S:ksi, tai kuvat on eri autosta, ainakin meikän S:ssä oli samanlainen ratti, penkit jne?qaw kirjoitti:Soitettu ja kysytty, ei ole ässä vaan tavan ruiskumalli. Mun kiinnostus loppui siihen joten en jaksanut kysyä onko 8 vai 16v
Melkein tekis mieli lähteä tuota ostelemaan, S on tosi kiva ja nöyrä kulkine, tuo olis vielä 5-ovinenkin

Ja jos on tavallinen 16-tappinen niin siltikin tuo kiehtoisi.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Ainakin takapään kuvan perusteella kyseessä on S. Pakoputki on litteä turbomalli, toki onhan nuita putkia laiteltu vapareihinkin. Etupuskuristakin löytyy alalippaa ja rattikin näyttäisi olevan turbomallin. No, toivottavasti qaw saa turbon hoidokikseen.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Uteliaisuus iski.
AKE kertoo; "GAM-997, SAAB 5D COMBI SEDAN 900 S-LM/252, käyttöönotto 27.04.1990, katsastettu 14.02.2005". Vaan eihän sitä moottoria tiedä ennen ku pellin alle katsoo.
En tiedä varsinaisia tunnusmerkkejä mitä S-malleilla on, mutta tuollaiset penkit ja ratti mulla on vakiona ihan tavan i16:ssakin.

En tiedä varsinaisia tunnusmerkkejä mitä S-malleilla on, mutta tuollaiset penkit ja ratti mulla on vakiona ihan tavan i16:ssakin.

On tehty, ainakin mulla oli vuosi sitten sellainen ässä.iita kirjoitti:itsekin tässä möin -91 ässää joku aika sitten täällä 600:lla,muttei kelvannut,no se siitä.nyt auto on myyty
mutta onko ässiä tehty manuaalisilla ikkunoilla ja peileillä kuten kuvassa?

Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Käykääs nyt joku ostamassa pois ettei kiusaa itseäni, mun tarttis laittaa kajakki ja 99 kuntoon, eikä emäntä salline taas uusia projekteja pihamaata kaunistamaan
Mutta eikös tuo ole aika edullinen kuitenkin, röyhkeä henkilö voisi käyttää hyväkseen jopa tuota autoliikkeen pakollista 6kk:n takuutakin, minä en

Mutta eikös tuo ole aika edullinen kuitenkin, röyhkeä henkilö voisi käyttää hyväkseen jopa tuota autoliikkeen pakollista 6kk:n takuutakin, minä en

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
No käyn käyn, elkäähän nyt änkekö väliinng900aero kirjoitti:Käykääs nyt joku ostamassa pois ettei kiusaa itseäni, mun tarttis laittaa kajakki ja 99 kuntoon, eikä emäntä salline taas uusia projekteja pihamaata kaunistamaan![]()

9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
qaw kirjoitti:No käyn käyn, elkäähän nyt änkekö väliinng900aero kirjoitti:Käykääs nyt joku ostamassa pois ettei kiusaa itseäni, mun tarttis laittaa kajakki ja 99 kuntoon, eikä emäntä salline taas uusia projekteja pihamaata kaunistamaan![]()
Jos tarttisin mokomaa niin olis jo pihassa

Vai pitäiskö kiusata Manua ja mennä tarjoamaan enemmän

Ei vaan hae pois, meikän pihaan ei mahdu enempää Saabeja

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98