Kertokaapas tietävämmät ennusteesta:
Pääsi 16V 2-litrainen kuumenemaan, nyt on joko pahvi tai koko kansi heikoissa kantimissa. Ei mene öljyyn vettä, mutta aina kylmästartissa on pönttö(j)ä pimeänä, kone ei lämpene normaalirajaan ja jäähdytysnesteestä löytyy pakokaasuja. Ei kupli juuri ollenkaan paisuntasäiliössä, kun kone on lämpimänä, nyt kylmällä en ole viitsinyt potilasta enkä itseäni kiusata testistarteilla.
Potilas on menossa avaukseen ensi viikolla, mutta pitäisikö tässä jo ruveta vaihtokantta metsästämään? Halkeaako tuon koneen kansi helposti?
Harkitsin samalla laitattaa rallattavan jakoketjun uusiksi. Selviääkö yleensä pelkällä ketjunvaihdolla (ehkä kiristin samaan), vai täytyykö aina käydä rataskaupoillakin? Tuonhan tietysti näkee varmaan avattaessa, mutta tietäisi paremmin tehdä hankintoja etukäteen...korjaajan aika on kallista.
Kansiongelma
Onhan noita kansia paukkunut. Meitsillä meni lämpiämisen takia kolmesta kohtaan halki. Jos pahvi menee vaihtoon, niin voihan sitä varten hankkia vaikka koneistetun ja plaanatun kannen valmiiksi. Nini käy remontti riskittömästi. Voihan sen oman kannen sitten pistää taas kiertoon tai pitää varalla jos se osoittautuu ehjäksi.
Meillä ainakin emäntä tykkää kovasti jos esimerkiksi rappusilla oven vieressä säilyttää ylimääriäsiä kansia ja muita osia
Meillä ainakin emäntä tykkää kovasti jos esimerkiksi rappusilla oven vieressä säilyttää ylimääriäsiä kansia ja muita osia

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11