Insinöörin tuntomerkit
4 osui kohdalle.
-dimebak-
Opel Insignia Sports Tourer 2022, käyttökinneri
Saab 9-5 Aero Wagon 2004, harrastekinneri
Entiset: Saab 99GL 2D 1980, Saab 900T16 5D 1992, Opel Vectra Caravan 2001
Opel Insignia Sports Tourer 2022, käyttökinneri
Saab 9-5 Aero Wagon 2004, harrastekinneri
Entiset: Saab 99GL 2D 1980, Saab 900T16 5D 1992, Opel Vectra Caravan 2001
Oletko nyt aivan varma? Kannattaisi varmaan vielä käydä kysymässä muutaman naapurin ja satunnaisen vastaantulijan mielipidettä virheen mahdollisuuden minimoimiseksi.akyttala kirjoitti: totesin olevani 100% todennäköisyydellä mies, en vain 89% todennäköisyydella, kuten tuossa mainittiin.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti
Kyllähän tässä aika varma on, kun tarkastin asian kurkkamalla ikkunasta ulos. Saabi siellä mun parkkiruudussa makailee. Eikös siitä tunnista 100% miehen?Jokke A kirjoitti:Oletko nyt aivan varma? Kannattaisi varmaan vielä käydä kysymässä muutaman naapurin ja satunnaisen vastaantulijan mielipidettä virheen mahdollisuuden minimoimiseksi.akyttala kirjoitti: totesin olevani 100% todennäköisyydellä mies, en vain 89% todennäköisyydella, kuten tuossa mainittiin.
Edit: OT, mutta onko kukaan siellö Raumalla kertonut sulle, mitä Turkulaisen kaimas muija sano, kun halus vaihtelua seksielämään? "Toist pualt Jokke"
... Duunarina, ammattikoulupohjalta huomasin pari pikkuseikkaa:
- tienaan tehtaassa (prosessi, vuorotyö) enemmän kuin keskiarvoinssi
- työaika on 36h/viikko
... Näinollen mun varmaan kannatti jättää opiskelu väliin?
- tienaan tehtaassa (prosessi, vuorotyö) enemmän kuin keskiarvoinssi
- työaika on 36h/viikko
... Näinollen mun varmaan kannatti jättää opiskelu väliin?
Aja millä ajat, ja Saabilla loput.
(Ajaa dieselillä on kuin panna kortsulla: turvallista ja halpaa, mutta ei kuitenkaan luonnollista)
(Ajaa dieselillä on kuin panna kortsulla: turvallista ja halpaa, mutta ei kuitenkaan luonnollista)
-
Olli Kinaret
- "Hirsch"
-
Turbonaattori
- "Aero"