Laitan kuvia huomenissa, kun joku modeista taas auttaa siinä asiassa kun en sitten hiffaa noita serverin kautta juttuja miksei voi oman koneen kautta laittaa "Selaa" no kuvia tulee huomenna anyway
Gouldenwind kirjoitti:miksei voi oman koneen kautta laittaa "Selaa"
Joo, samaa olen minäkin ihmetellyt. Helpottaisi nimittäin kuvien postaamista näille sivuille verrattuna siihen, että ensin uploadaat kuvan jonnekin nettisivulle ja linkität sen tänne foorumille. Myös avattaren kuva voisi toimia tuolle "browse" ("selaa") -toiminnolla, mikäli mahdollista.
Vaikka en mode olekkaan niin vastaan teille edellisiin kysymyksiin. Eli linkitys toisen serverin "sivun" kautta ei kuormita saab clubin serveria, jos taas kaikki kuvat ja avatarit menisivat clubin serverin kautta niin A:se hidastuisi huomattavasti B:sen kapasiteetti ei riittäisi, joka johtaa siihen että järeempää serveria tarvittaisiin joka on taas kallista.
Tulipas kuvia katsellessa lapsuus mieleen! Itselläni oli "vanhoina hyvinä aikoina" noita muoviautoja myös muutamia: useampi pystäri 900 sedan, pari viistokeula 3ov i16v satkua ja valkoinen tonnari (lisäksi yks volvo ja olisko ollu farkku pösö, mutta niistä ei sen enempää.. ). Yhdestä satkusta tuli modattua cabbekin. Ovat valitettavasti joutuneet hukkaan ajan saatossa.
Tulipas kuvia katsellessa lapsuus mieleen! Itselläni oli "vanhoina hyvinä aikoina" noita muoviautoja myös muutamia: useampi pystäri 900 sedan, pari viistokeula 3ov i16v satkua ja valkoinen tonnari (lisäksi yks volvo ja olisko ollu farkku pösö, mutta niistä ei sen enempää.. ). Yhdestä satkusta tuli modattua cabbekin. Ovat valitettavasti joutuneet hukkaan ajan saatossa.
Mulla oli junioorina 99 poliisiauto! Kova sana oli silloin. Faija toi töistä kun oli vielä silloin Saab-Scania
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Meillä on ullakolla poikien kamoissa punainen 4d 900 turbo ja tummansininen Emekin 9000CD. Appiukolla on valkea 3d turbo kirjahyllyn päällä. Sai sen joskus lahjaksi. Taitaa isäukollakin olla vastaava.
Mulla oli junnuna radio-ohjattava valkoinen Saab 900 turbo 16 Aero. Tämänhetkinen olinpaikka taitaa ikävä kyllä olla kaatopaikka ! Ei vaan silloin ymmärtänyt vielä tuollaisten keräilyarvoa... Onko kenelläkään ollut tuollaista / löytyiskö kuvia?
93 2.0T SE -01 (2000-2017)
900i 16 -89 (1994-2000)
ysikolmonen kirjoitti:Mulla oli junnuna radio-ohjattava valkoinen Saab 900 turbo 16 Aero. Tämänhetkinen olinpaikka taitaa ikävä kyllä olla kaatopaikka ! Ei vaan silloin ymmärtänyt vielä tuollaisten keräilyarvoa... Onko kenelläkään ollut tuollaista / löytyiskö kuvia?
ysikolmonen kirjoitti:Mulla oli junnuna radio-ohjattava valkoinen Saab 900 turbo 16 Aero. Tämänhetkinen olinpaikka taitaa ikävä kyllä olla kaatopaikka ! Ei vaan silloin ymmärtänyt vielä tuollaisten keräilyarvoa... Onko kenelläkään ollut tuollaista / löytyiskö kuvia?