onko keulantukkimisesta hyötyä kovalla pakkasella

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9408
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Eikun tästä hommasta on itselläni lähes puolitieteellistä faktaa (tai fiktiota) olemassa: Mulla oli iso kasa satkun ja nopan termareita joita testasin padassa pätevällä mittarilla sen jälkeen kun ihmettelin miksei og900lux tai noppa lämmennyt uusillakaan termareilla, ne Motoradit sulkeutui ihan miten sattui ja osa niistä aukeni vasta kiehumispisteessä jos silloinkaan, ja toistin testin useita kertoja.
Verttailukohteena oli se ranskalainen (Juha voisi muistaa peremmin) Colorstat, tms, joka käyttäytyi juuri niinkuin pitikin, niitä olen toivonut aina autoihini saavani, itselläkin meni taas lipsahduksessa sakumalli paikalle kun oli puettu niin hämäävästi GM:n pussiin. Mutta tuon yhden homman ainakin ranskalainen osaa tehdä oikein :D
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11627
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

ng900aero kirjoitti:Verttailukohteena oli se ranskalainen (Juha voisi muistaa peremmin) Colorstat
Calorstat. http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=3300
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9408
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

No joku sellainen kuitenkin;) Ja taisi mennä sellainen paikalleen pariin tonttuunkin, pelaa kuten pitää, itsekin vaihdan välittömästi tuon germaanituotoksen pois ja vaihdan tilalle toimivan. vaikkakin nyt uutena tuntuisi pelaavan ihan ok, mutta takuulla rupeaa falskaamaan piankin.
On se Juha vaan melko hirmu noiden otsikkojen pikahaussa :D
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

jus kirjoitti:
Moottoriöljyjäähdyttimessä oljy kiertää aina, ei ole termostaattia.
Ööh kyllä siinäkin kierrossa termari pitäs löytyä. Muutoin oiski tosi kiva kun ajeltais kokoajan öljyillä jotka on pakkasen puolella. :lol:

Termari on siis siinä öljynsuodattimen jalassa mistä ne jäähdyttimen putketkin lähtee.

Ja huomaa testaamallakin, kyläpyörityksessä ei lämpene yhtään mutta tossua annettaessa pamahtaa kuumaksi.
Aki Peltola #1132
Vastaa Viestiin