Maptun Stage 2 tilaus

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
deportivo
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja deportivo »

Joo, noinhan se on monilla mennyt kuin G-mies kuvaili.. Ruotsin pää hoitaa hommat asiallisesti ja nopeasti kuntoon, Suomen osasto on sitten luku sinänsä. :evil:
NG9-3 MY08 2.0T Vector Farkku
Mercedes CLS 500 Shooting Brake MY15
SEPA
"Hirsch"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Itsellänikin loppui mielenkiinto kun hinta ei pitäny paikkaansa kahta päivääkään ja yhteydenotot olivat todella heikot vaikka pyysivät puhelimessa laittamaan auton tiedot ja se mitä haluaa sähköpostilla.Ja sain vain yhteen! viestiin vastauksen.Riitti mulle ainaski tämä SuomiMaptunin hommat.
saapasi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja saapasi »

G-mies kirjoitti:Niin, valitattavaahan on ollut Suomen MapTunin heikohko palvelu. Minäkin sain odottaa boksiani 2 kuukautta kunnes älysin laittaa mailia suoraan Frederikille Ruotsiin. He ottivat odottamisesta syyn niskoilleen ja sain boksin parissa päivässä kotiovelle. Olenkin jatkossa hoitanut kaikki asiat suoraan Ruotsin MapTunin kanssa, vastaukset saa varmasti, parhaimmillaan vartin päästä kysymyksestä. Katsotaan miten jatkossa käy, kun pitäis jossain vaiheessa uusia softa.

Matti
Kiitos. Ei ole enää epäselvää mistä boxi tilataan kun lumet sulaa. En meinaan ole kovin kiinnostunut odottamaan boxia koko kesää vaan haluan sen alkukesästä heti.
Saman viikon aikana ois tarkotus ajaa tonnikala 17" gummien vaihtoon, uudet Bilstein Sportit ja H/R 40 madallussarja alle ja Powerflexin puslat sisään. Möhköfantti kerralla kuntoon ja lentoon! Löpinäks menee mutta en kyllä hitto vie jaksais millään odottaa kesäkumien vaihtoa.. On odotellessa tehty kauppalistaa jo kaikesta mahollisesta lisäheebelistä, uudet lasikuituhelmatkin odottaa vaan maalaajaansa, Anyone? :lol:

Kertoisitko G-mies vielä tuon Frederikin yhteystiedot niin laitan hänelle sitten tilaukseni ajoissa. Paljonkohan tulee muuten postikuluja jos nyt oletuksena otan tuon stage 2 paketin nyt sitten suoraan?

EDIT: Kai se ymmärtää englantia tai suomea ettei tartte kuumaa perunaa suuhun laittaa :D
jthing
"Aero"

Viesti Kirjoittaja jthing »

Ongelma on nyt vain se että Ruotsin Maptun ei toimita suoraan Suomeen kuin erikoistapauksissa. Ja tästä Joutsenon putiikista täytyy valitettasti sanoa, että jos nyt tilaat niin saat ehkä kesäksi, mutta vuodesta ei ole takeita. Myös takuun suhteen voit olla varma että ongelmia on. Eli tosinpäin, jos nyt välttämättä haluat Maptunin purkin sun on pakko ottaa se Suomesta... Muistutan vielä että muitakin firmoja on ja jos yksi ei palvele niin siihen tyytyminen on typerää. Me olemme asiakkaita ja meitä tulee palvella. Stege 1 ja Stege 2 tasoilla ei ainakaan ole softissa eroa niin paljoa (jos mitään), että kannattaisi sen takia tilata joku tietty. Käytännössä kyse on kuitenkin karttojen ei softan muuttamisesta eli kyllä se softa siellä alla on Saabin.

En erityisesti ole minkään viriputkan kannalla, mutta halusin vain näin kanssa Saapastelijoita varoittaa. Itse olen hyvin tyytyväinen nykyiseen palveluun mitä saan vaikka kieli on englanti (ja ruotsi). Tämä palvelu ei kuitenkaan tule Maptunilta vaikka kyseisen firman tuotteita pidänkin hyvinä.
9-5 Aero Wagon MY04
S-SK #2566, STCF #27
G-mies
"Ukkomies"

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Ymmärtää englantia ja osoitteen löytää vaikkapa MapTunin nettisivuilta, http://www.maptun.com. Mutta tässäpä tämä: frederik@maptun.com

Ja tuossa edellähän on sitten se asian pimeä puoli kerrottuna.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
jthing
"Aero"

Ja tässä se josta mulla on kokemuksia myös:

http://www.nordictuning.com

magnus.uhr @ nordictuning.com

Kilpailuttakaa
:)
9-5 Aero Wagon MY04
S-SK #2566, STCF #27
Milli
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Milli »

Itse myös SuomiMaptunin kans hermonsa menettänyt. Mutta Freetu hurreisa pitää sanansa ainakin minun kohdalla. Freetu lähetti uuden softan keskiviikkona ja tänään saapui kotiovelle. 8) Eli homma toimii.
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
saapasi
"Hölösuu"

Eli jos kohta alan tilailee, niin oisko joku kuukausi jos ei kuulu ni voisin freetulle viestiä laittaa..ko??
jthing
"Aero"

Ei taida yksi viesti riittää.
9-5 Aero Wagon MY04
S-SK #2566, STCF #27
G-mies
"Ukkomies"

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Riittää tasan yksi viesti, jonka jälkeen asiat alkavat rullata. Omalla kohdallani sain puhelinsoiton kohta viestin lähetyksen jälkeen, joten kyllä siellä otetaan asiat ihan tosissaan. Toki olihan odotusaikakin 2kk, joten on mulla ollu hermoja odottaa. Ei kannata kuitenkaan jatkuvasti pommittaa viesteillä, kyllä ne vastaavat ihan varmasti. Niitä kiinnostaa pitää asiakas tyytyväisenä.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
saapasi
"Hölösuu"

G-mies kirjoitti:Riittää tasan yksi viesti, jonka jälkeen asiat alkavat rullata. Omalla kohdallani sain puhelinsoiton kohta viestin lähetyksen jälkeen, joten kyllä siellä otetaan asiat ihan tosissaan. Toki olihan odotusaikakin 2kk, joten on mulla ollu hermoja odottaa. Ei kannata kuitenkaan jatkuvasti pommittaa viesteillä, kyllä ne vastaavat ihan varmasti. Niitä kiinnostaa pitää asiakas tyytyväisenä.

Matti
Kovin tulee ristiriitaista tietoa, mutta luotan nyt G-mieheen. Sinä kun tiesit noi VSS-jututkin. Tosin toimitusaikahan on ihan heidän päästään kiinni ja tietenkin tapaus/tilauskohtaisestihan näissä kokemuksissa mennään.
Odotitko siis eka 2kk ja sitten laitoit freetulle vai missä vaiheessa suunnilleen otit ruotsiin yhteyttä?
Onneksi tässä on hyvin näitä kuukausia ennen kesää, joten töppäilyvaraa heille annettakoon :lol:
jthing
"Aero"

Tarkoitin ettei Suomeen ihan yksi viesti riitä jos sitä kautta yrittää hoitaa. Freetu kyllä hoitaa asiat mallikkaasti.
9-5 Aero Wagon MY04
S-SK #2566, STCF #27
95power
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja 95power »

Omien henkilökohtaisten kokemusteni perusteella olen kyllä täysin valmis allekirjoittamaan jthing:in ja deportivo:n kommentit Suomen Maptunin toiminnasta.

Kokemuksiani Suomen Maptunista:
- luvatuissa toimitusajoissa lipsuttiin kohdallani luvattoman paljon
- tekninen tietämys tasolla hoh-hoijaa
- luvatut alennukset eivät ainakaan mun kohdalla toteutuneet. Syynä oli kuulemma Ruotsin kruunun kurssivaihtelut :)
- maantieteellinen sijainti hieman liian syrjässä

Kokemukseni Ruotsin Maptunin ( sekä Fredrik että Johnny ) toiminnasta:
- huomattavasti nopeammat toimitusajat kuin Suomen Maptunilla
- palvelu ollut aina kaksi astetta parempaa kuin Suomen Maptunilla
- vastaavat jopa viesteihin ja puheluihin ja ymmärtävät reklamoinnin impulssina parempaan asiakaspalveluun.

Hinnathan ovat riittävillä katteilla varustetut, varsinkin raudassa. Ostavat rojut alihankkijoilta ja lisäävät oman katteensa, joten kait tuo on ihan ymmärrettävääkin. Ja toisaalta, turhahan sitä on hinnoista valittaa; mitään ei ole pakko ostaa ja vain tyhmä maksaa liikaa :)

Olisi kyllä ihan kiva, jos Suomen Maptun vaivautuisi kommentoimaan täällä esiintyneitä väitteitä avoimesti ja asiakaspalveluhenkisesti. Koska kirjoitan itse nimimerkin takaa, suon toki tämän oikeuden myös Suomen Maptunille :)

Maptunin tuotteista voin muutoin todeta, että valittamista ei ole juuri ollut, vaan tuotteet ovat lähes poikkeuksetta olleet sitä mitä on luvattu ja mistä olen maksanut.
ng900aero
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Itse tilasin tonnarin steg3-boksin Ruotsista pikkupuljusta joka teki sen softan oman makuni mukaan (eli kaikki irti eikä vääntörajoituksia :) ), hinta oli kohtuullinen, ainakin verrattuna noihin isompiin toimittajiin.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
saapasi
"Hölösuu"

Sanokaahan jos olenkin ottamassa ensin Stage 1 ja vaikka parin kuun jälkeen Stage 3 (lähtee vielä lapasista..), niin olenko laskenut oikein:

Stage 1 -10% Clubialella = 599,5€

körö körö Wroom..pari kuuta huristellaan ja More Power! Mikäänhän ei riitä 8)

Stage 3 softa -90% = 77,7€
Stage 3 muut osat -10% Clubiale = 747,9€
Stage 3 päivitys yhteensä = 825,6€

Jos toi paikkansa pitää niin eihän tohon nyt kauaa tartte säästellä. Sehän on hyvät veikkoset melkein puolet halvempi kuin Stage 3 suora hinta. Tietenkin kokonaisuutena ajateltuna 599,5€ + 825,6€ = 1452,1€ joka lähentelee sitten jo sitä alkup. 1608.00 EUR.

Olenkohan mie aevan metsäs :?: ..Ainakin "paris" kaljas :D
Vastaa Viestiin