Kuten kaikki og900:n omistajat tietävät hanskalokeron kansi kupruilee ajan myötä. Tämä johtuu liiman osittaisesta irtoamisesta.
Aikomuksenani on korjata hanskalokeron kansi ja samalla vaihtaa uusi päällinen mittariston kehykseen ( se soikea osa ). Onko kellään kokemusta mikä liima siinä kestäisi useamman vuoden ja miten homma tulisi tehdä ( vanhan liiman poisto jne. )?
Itse epäilen, ettei esim. Bostik tulisi siinä pitkään kestämään.
Kojetaulun ja hanskalokeron kannen liimaus 900:ssa
Kojetaulun ja hanskalokeron kannen liimaus 900:ssa
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
tämä on sitten intuitiivisesti ns.hanskasta vedetty, eli en oo mikääm limaex- pertti:
tuli piäneen miäleen ns. tosi 2- komponentti jutska, eli kontaktiliimalla osittain , jotta saa heti asettumaan, ja araldiitilla tms. 2- komponenttikamalla osittain ( tai sikamassa sen sijaan vois olla vähemmän sottaava, ei ainaskaan valu)), koska sehän ei sitten enää elä lämmöstä/ kosteudesta. aika sottaamista vaan on. oli muuten mulla outo ilmiö, liimasin kerran araldiitilla puutarhapöydän alusvanerilevyn peltipintaan, ei se perskele pitänykkään vuosien saatossa ulkona, olisko sit se vanerin kosteuseläminen sen irrottanu?
tuli piäneen miäleen ns. tosi 2- komponentti jutska, eli kontaktiliimalla osittain , jotta saa heti asettumaan, ja araldiitilla tms. 2- komponenttikamalla osittain ( tai sikamassa sen sijaan vois olla vähemmän sottaava, ei ainaskaan valu)), koska sehän ei sitten enää elä lämmöstä/ kosteudesta. aika sottaamista vaan on. oli muuten mulla outo ilmiö, liimasin kerran araldiitilla puutarhapöydän alusvanerilevyn peltipintaan, ei se perskele pitänykkään vuosien saatossa ulkona, olisko sit se vanerin kosteuseläminen sen irrottanu?
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00