strömberg kaasutin tulvii

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

carimat kirjoitti:Sullehan pitäisi väsätä tuplis vanhalla kunnon K-jetillä suihkiin bentsiiniä...vaikka etpä varmaan sitä hyväksyisi käyttöautoksi ku on muunneltu :lol:
14tkm verran on ajokokemusta sellaisista (77 ems & 78 gle) ja olihan se kieltämättä tosi hienoa kun ei tartte kun avaimesta kääntää ja käynnistyy kelilllä kun kelillä, ihme vehkeitä sellaiset :)

itseasiassa emsissä oli käynnistys viritetty kojelaudan painikkeeseen, se vasta retee oli - "napista käyntiin".
Myrkky kirjoitti: Takertelevaan neulaventtiiliin olen tarjonnut muutaman kerran ensiavuksi reipasta vasaran kajausta kaasarin kiinnityslaipan kohtaan.. yleensä auttanut, mutta jos ei niin seuraava isku kyllä on lopettanut sen kyseisen kaasarin kanssa temppuilut...
tämä on tervetullut vinkki, laitetaan takaraivoon
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
orava
"Turbo"
Viestit: 252
Liittynyt: To Touko 08, 2003 11:00
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja orava »

kf3461 kirjoitti:Käyhän se noinkin. Tupliksessa saattaisin noin tehdäkin. Tavallisessa pulttaisin kaasarin irti. Onkos sulla silmä sormenpäissä? Enskertalaisella vois mennä hankalaksi.
Eipä oo meikäläisellä kun kolme silmää, 2 sinistä ja 1 ruskea, ja kaikki ihan tavanomaisissa paikoissa...
Hommaa helpottaa dupliksessa kun ottaa ilmankerääjän (siis sen mustan laatikon) kokonaisuudessaan irti, eli ne M8 mutterit kaasarist veks, ja pudottaa sen levyn roikkumaan alas. Ihan perustasapäämeisselillä kopeloimalla ne kaasarinpohjan ruuvit sieltä löytyy. Mutta saattaa tosiaan olla ykskaasarisessa helpompi repiä koko kaasari veks. Tupliksessa ne kaasarin kiinnityspultit on niin ikävästi, että ei meinaa mahtua kiintoavain väliin lenkistä puhumattakaan.
t. Joni
99 EMS -73 (MR), 96 -75 (KR), 900 T16 -92 (KA), 9-5 Wagon Aero -04 (KA)
900 CD -84 (MR), 99T -78 (OE), 99 -71 (OE), 99 T16 A -76 (?),
Suzuki GSX1100 -81 (MR), Belarus 525 -80 (KA)
kf3461
"Turbo"
Viestit: 298
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 08:41
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja kf3461 »

Sitähän tässä muistelin, molemmisra kokemusta.
Ilu
# 2018
0456713526 ja suapi soitella
Make^
"Turbo"
Viestit: 251
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 19:26
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Make^ »

Joo, just otin sen kannen pois tupliksesta niin et kaasarit oli paikallaan.. helposti se pois lähti, mut takasin niin et tiivistekin meni paikalleen ei ollu ihan helppoo..
putki saabbi = 155 hv 600 kg turbo!
Vastaa Viestiin