B308Tri-Lo kirjoitti:Ja mikä olisi PAREMPI? b2x5?

Oma lehmähän ei ole ojassa

Ajettavuus on parempi b2x5:ssä, herää aiemmin ja vääntää mukavammin, ehkä paras risteytys voisi olla b2x5:n kansi ja b234:n alakerta, tai sitten b2x5 tonnarin männillä+kangilla ja ilman tasapainokilkkeitä.Tri-Lo kirjoitti:ajettavuus/teho/vääntö/kestävyys/kulutus/virityspotentiaali..?ng900aero kirjoitti:No mitä hyvää b2x4:sessa sitten on,
Tuohan on ihan selvää, onhan 9-5:n paljon modernimman näköinen/oloinen mitä 9000:n. Kyllä sen tonnarin sisustastakin huomaa, että se 80-luvun puolivälistä lähtien pysynyt samana vm 98-asti.Petter kirjoitti:Jos muilta kuin saabin omistajilta kysyy, niin suurin osa pitää 9-5 tyylikkäämpänä ja hienompana ja haluttavampana kuin 9000.
Juu, totta. Nimeomaan b234:aa ajattelin tuossa kyllä vaikka väliin tulikin x..Petter kirjoitti:´No mitä hyvää b2x4:sessa sitten on,
ajettavuus/teho/vääntö/kestävyys/kulutus/virityspotentiaali..?
Ainakin alakierrosten(-2000 rpm) vääntö on 2,0 Turbossa mitätön.
Kaveri just soitteli ja kertoi ostaneensa -92 perusruisku CS tonnarin. Ekat 10v & 100tkm ollut jollain papalla. Nyt mittarissa alle 140tkm ja aivan virheetön +ruostesuojattu. Kaveri oli mennyt autoliikkeeseen katsomaan toista enempi ajettua turbotonnaria ja oli nähnyt tämän pihalla seisomassa. Hän kävi tökkimässä nenänkuvia laseihin ja meni myyjältä kysymään, että onko myynnissä ja olihan se just pihaan tullutJussi kirjoitti:Juu... täytyy tunnustaa että kuuluin tuohon kategoriaan kunnes oli pakko kohdata faktat, uutta tai uudenveroista Tonnaria ei enää saa mistään edes isolla rahalla...
Tuosta sanoikin paikallisen käyttöauton myyjä kun kysellessään avun tarvetta sai vastaukseksi tonnarin tarpeen. Ei ole... ja kaikki menee mitä tulee. Eli ottajia olisi, autoja ei. Totesi vielä loppuun että oishan tuossa pihassa yksi ysitonni, mutta se on meidän peltisepän, ja se EI ole myynnissäpatse kirjoitti:Eli, kyllä niitä tarjolla on, mutta missä? Satu sitten oikeaan paikkaan oikeaan aikaan