Pyöreät lukemat

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11630
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Pyöreät lukemat

Viesti Kirjoittaja jus »

Odottelin jo ennen joulua tapahtuvaksi, mutta tänään se tapahtui, 99:n mittariin pyörähti tasan 300 tuhatta kilometriä. Viime vuosina ajo on ollut lähinnä tätä kaupunkiruuhkanytkyttelyä työmatkaliikenteessä, niin oli nytkin kun nollat pyörähtivät tauluun.

Kuva

Saattaa olla, että oli viimeinen kerta tämän auton kohdalla kun on noin monta nollaa vierekkäin, nykyisillä ajomäärillä on vaikea kuvitella että saisi ajettua vielä sata tuhatta kilometriä lisää. Ei vaikka ajelisin jokaiseen klubitapahtumaan tällä. Ei sillä, että autossa mitään vikaa olisi, päin vastoin, auto kulkee nyt paremmin kuin koskaan :-)

Viimeksi mittarissa oli pyöreitä lukemia elokuussa 1996. Vaikea ajatella, että auto säilyisi aktiiviajossa 2016, jolloin tulisi 400tkm täyteen.

Tämän merkkipäivän johdosta 99 sai uudet sytytystulpat, Bougicord-sytytysjohdot ja kärjettömän sytytyksen.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
moksu
"Hölösuu"
Viestit: 1260
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 16:33

Viesti Kirjoittaja moksu »

Älä nyt hitossa mitään hautajaispuhetta pidä :wink:
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24639
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

toiset mokomat vielä lisää.....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
900T16
"Aero"
Viestit: 391
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 18:59
Paikkakunta: Kemi

Re: Pyöreät lukemat

Viesti Kirjoittaja 900T16 »

jus kirjoitti:Odottelin jo ennen joulua tapahtuvaksi, mutta tänään se tapahtui, 99:n mittariin pyörähti tasan 300 tuhatta kilometriä.
Nyt saa sitten käyttää täyttä tehoa muutenkin kuin hetkellisesti. Mulla oli hiljattain 99:n mittarissa sorsapoikue, 222222. Harmi kun ei ollut kameraa mukana. :)
#2691
9-5 Aero -01
900 CD T16 -85
9000 CDE 2.3TA -96 käyttöluottis
a9000
"Hirsch"
Viestit: 976
Liittynyt: La Touko 22, 2004 14:15
Paikkakunta: Eteläinen Suomi

Viesti Kirjoittaja a9000 »

Onnittelut! Jos ei ajoa tahdo kertyä niin aina voi tarjota kaupustelumielessä 99 turboa "kokoelmiin" ;)
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11630
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

a9000 kirjoitti:Onnittelut! Jos ei ajoa tahdo kertyä niin aina voi tarjota kaupustelumielessä 99 turboa "kokoelmiin" ;)
Niin, turbohan tästä vielä puuttuu, enkä ole ajatellut laittaakaan, kun suorituskyky nykyisellään riittää oikeinkin hyvin nykytarpeisiin.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
ari_viitanen
"Hölösuu"
Viestit: 1531
Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja ari_viitanen »

onkos se jakaja jonka minulta ostit silloin siellä kevät kokouksessa
toimiikos hyvin ja vaihdoit tietysti sen alipaine kellon
Ari 1622
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11630
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

ari_viitanen kirjoitti:onkos se jakaja jonka minulta ostit silloin siellä kevät kokouksessa
En ole varma, ehdokkaita oli useampi tarjolla. Ensimmäinen jakaja, jonka laitoin oli susi, Hall-anturin johto oli noussut kiinnikkeestään pohjalevyssä, hankasi sakaralevyyn, eristeet puhki ja aiheutti epämääräistä käyntiä. Toinen laittamani jakaja on ainakin siltä osin ehjempi.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
ari_viitanen
"Hölösuu"
Viestit: 1531
Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja ari_viitanen »

ok
Ari 1622
Vastaa Viestiin