Korin kunnossa olon takia minäkin ton Porista kävin hakemassa.
Edellinen omistaja (autolla 1 om) kertoi esim imuroineensa nuo vetarin tunnelit aina renkaanvaihdon yhteydessä.
Nettiauto 900 Turbo
Noin kun kaikki satkun omistajat tekisivät (minä itse mukaan lukien).moksu kirjoitti:Korin kunnossa olon takia minäkin ton Porista kävin hakemassa.
Edellinen omistaja (autolla 1 om) kertoi esim imuroineensa nuo vetarin tunnelit aina renkaanvaihdon yhteydessä.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
Ihan tyylikkään näköinen peli, ainakin kuvissa.
Itse kattelisin ainakin kerran jos kahteen ne vetarinkotelot, kyllähän niitä hitsailee mutta tuossa hintaluokassa ei pitäisi vielä joutua, samoin ovien alareunat.
Tosin omastani maksoin enempi pari vuotta sitten tai riippuu mitä silloiselle astralle laski arvoa(uudempi ja vähempi ajettu) ja niin vaan joutusin jo vuosi sitten kotelosta reikää paikkaamaan.
Tuo taitaa olla ässä eikä täyspaine?
Kattelisin myös vas.ajovaloumpion takaata mahdollisia coolerin kiinnitysreikiä ja jatkettuja hukkaportin letkuja turboruuvin poiston jälkeen.
Jos tuo kärsii tyhjäkäyntionkelmista niin ainakin kannattaisi tsekata ekaks by-pass jos tuo tuntuu ehjältä niin sitten päästömittauksen kautta.
Lambda tai immu ovat ikävän arvokkaita tuohon lucakseen.
Noista ei mikään tietty ole esteenä auton hankkimiseen mutta hintaan pitäis tietty vaikuttaa.
Itse kattelisin ainakin kerran jos kahteen ne vetarinkotelot, kyllähän niitä hitsailee mutta tuossa hintaluokassa ei pitäisi vielä joutua, samoin ovien alareunat.
Tosin omastani maksoin enempi pari vuotta sitten tai riippuu mitä silloiselle astralle laski arvoa(uudempi ja vähempi ajettu) ja niin vaan joutusin jo vuosi sitten kotelosta reikää paikkaamaan.
Tuo taitaa olla ässä eikä täyspaine?
Kattelisin myös vas.ajovaloumpion takaata mahdollisia coolerin kiinnitysreikiä ja jatkettuja hukkaportin letkuja turboruuvin poiston jälkeen.
Jos tuo kärsii tyhjäkäyntionkelmista niin ainakin kannattaisi tsekata ekaks by-pass jos tuo tuntuu ehjältä niin sitten päästömittauksen kautta.
Lambda tai immu ovat ikävän arvokkaita tuohon lucakseen.
Noista ei mikään tietty ole esteenä auton hankkimiseen mutta hintaan pitäis tietty vaikuttaa.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... from=@yto=