T8 vai T16 satkun nokalle
Alujäähdytin keulalle, turboon löytyy oma malli.Saabinsti kirjoitti:Mitenkäs tarviaako tämä kaasarin syyläri vaihtaa turbon 3-riviseen? vai toimiiko tällä hyvin?
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Syyläreistä senverta, että alumiiniset on tehokkaampia ihan teoriatasolla ja varmasti myös käytännössä.
Se, mikä vie tehot lopulta syyläristä, on niiden rivotusten irtoaminen pilleistä. Tämähän on vanhojen kuparisyyläreiden ominaisuus iän myötä. Jos siis syyläristä irtoaa ripoja, tai siellä on sellaisia välejä, joissa niitä ei enää ole.
Heti vaihtoon.
Se, mikä vie tehot lopulta syyläristä, on niiden rivotusten irtoaminen pilleistä. Tämähän on vanhojen kuparisyyläreiden ominaisuus iän myötä. Jos siis syyläristä irtoaa ripoja, tai siellä on sellaisia välejä, joissa niitä ei enää ole.

# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01