tyhjäkäynti jää korkeaksi ajon jälkeen

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Blackviggen
"Tuplakaasari"
Viestit: 87
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2006 16:08
Paikkakunta: State of Koria

tyhjäkäynti jää korkeaksi ajon jälkeen

Viesti Kirjoittaja Blackviggen »

:twisted: missäs on vika kun ajon jälkeen on tk n1200-1800rmp. toiset sanoo et ois vikaa tyhjäkäyntiluistissa? jaa. auto on og900 vm89 pollari pystäri, bossin 4-piste ruisku, yks väitti et täs on ollu turbo mut ei rekkarissa oo mitään mainintaa siit...... kiitti jos joku osaa neuvoo ,siis sen tyhjäkäynnin suhteen :lol:
2763 -"Saab on auto isolla A;lla "9-5 SE 2.3t 98" green metalic , KA900 8v 88" pystäri, OE exät: 900i 16v 91 ]"red devil ".900i 8v 89" white pollari.9000 CD 2.0 92" ]grey metalic.
900T16
"Aero"
Viestit: 391
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 18:59
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja 900T16 »

Tyhjäkäynnistä on puhuttu esim. täällä:

http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... E4k%E4ynti
#2691
9-5 Aero -01
900 CD T16 -85
9000 CDE 2.3TA -96 käyttöluottis
Ciswami
"Aero"
Viestit: 340
Liittynyt: Pe Marras 25, 2005 19:01
Paikkakunta: Villähde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ciswami »

Pitkän seisonnan jälkeen voi tyhjäkäynti seilata tosiaan jonkun verran, mutta ylläolevasta linkistä hyviä vinkkejä lisää. Lämpötila-anturi tai miksi sitä kunkin kutsuu voisi olla hyvä kohde tarkistaa.
Honda Accord 2.2 CTDI-i Executive X 2006
VW Polo 1.4 Firstline 2002
BMW 320i E30
Ski-Doo Renegade MX-Z 1000cc
MB W126.022 (kesäauto)
9000 2.3T 1993 (isän)
Vastaa Viestiin