Elikkä kiikarissa ois tommonen peli, ei turbo. Hintaa laitteelle on n.4000 €.
Pitäis saada jonkinäkösiä tietoja mitä kattoo autosta ja minkälaisia omia kokemuksia on, kulutuksesta ym.
Ruostetta kannattaa etsiä ja varmaan varautua löytämäänkin kun auto tod.näk. on 80-90luvun taitteesta tai 90-luvun alusta.
Tasapainoakselien ketjun ääntä kannattaa kuulostella ja kysellä onko ketjulle tehty mitään koskaan. Ketjut kestänevät pari sataatuhatta, joskus enemmän ja joskus vähemmän.
Eturipustuksissa on alumiinipalikoita, niiden kuntoa kannattaa katsoa, mutta ei suuremmin säikähtää... helppoja ja halpoja vaihtaa. Elikkäs alatukivarren molemmat nivelpisteet.
Bensapumppu hajoaa 200 000 - 250 000 lukemissa, vaikea ennustaa koska. Yli 250 000 ajetussa tod.näk jo vaihdettu... kannattaa kysellä.
Aika ongelmaton auto ja helppo pitää kunnossa. Sähköwidgettimet voivat olla kipu alasellässä, mutta ei niissäkään mitään tavallisuudesta poikkeavaa ole.
Kulutus riippuu kaasujalasta, suhteellisen tehoton kone ja painava auto yhdistettynä raskaaseen kaasujalkaan saa varmasti kulutuksen suureksi, mutta rauhallinen mies ajelee maantiellä 8 litran pintaan ja sekalaisessakin 9:n pintaan. Puhtaassa kaupunkiajossa taitaa käydä pyörre tankissa. Itselläni menee työmatka-ajossa (suhteellisen ruuhkainen Treen ohitustie, mutta ei varsinaista kaupunkiajoa) 2 litrasella turbolla n. 8.5 l/100km. Edellisellä ruiskulla meni jopa hieman vähemmän.
Eli vuosimalli on 1991, tuotu aikoinaan ulkomailta: maili mittari, suomeen katsastettu, maileja siinä vajaat 200000 taisi olla, en ihan varma asiasta. Nahkasisusta uudenveroinen, sähkölasit ja ilmastointi taisi olla. Ruostetta ei helmoissa ja kaarissa näkynyt ensisilmäyksellä.