suuttimet
Yksi hyvä keino on ottaa ruiskun sähköpuiha irti, kun kone käy. Moottorin äänestä sitten kuulee esim. jos joku ruisku pätkii tai ei toimi ollenkaan. Muuta en itse tiedä.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Lähetät ne tuonne esim alppilan autohuoltoon pestäväksi tai sitten mulle. Noissa virallisissa paikoissa saa uudet kumit ja sen "suodattimen" uusiksi. Mä en niitä uusi (paitsi jos ite hankii sarjan ja toimittaa ne mulle suuttimien kans), puhdistan vain ja testaan että ei vuoda ja että tuotto on kohillaan sarjassa (myös suihkun muoto tulee siinä samalla). Muutamia täysin tukossa olleitakin on tullut laitettua kuntoon. Sähköisesti tai mekaanisesti rikkonaisia ei kannata korjata. Tähän mennessä olen yhden suutin sarjan tehnyt joihin vaihdoin kaikki vaihdettavissa olevan ja kuitenkin suuttimia olen testannut/puhdistanut toista sataa kpl. Hylkyjä on tullut kuitenkin vain 3kpl (siis sellaisia joita ei ole saanut tuotoltaan täsmäämään toisien suutin sarjassa olevien kanssa).
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Mitä tuo toimenpide maksaaV-M kirjoitti:Lähetät ne tuonne esim alppilan autohuoltoon pestäväksi tai sitten mulle. Noissa virallisissa paikoissa saa uudet kumit ja sen "suodattimen" uusiksi. Mä en niitä uusi (paitsi jos ite hankii sarjan ja toimittaa ne mulle suuttimien kans), puhdistan vain ja testaan että ei vuoda ja että tuotto on kohillaan sarjassa (myös suihkun muoto tulee siinä samalla). Muutamia täysin tukossa olleitakin on tullut laitettua kuntoon. Sähköisesti tai mekaanisesti rikkonaisia ei kannata korjata. Tähän mennessä olen yhden suutin sarjan tehnyt joihin vaihdoin kaikki vaihdettavissa olevan ja kuitenkin suuttimia olen testannut/puhdistanut toista sataa kpl. Hylkyjä on tullut kuitenkin vain 3kpl (siis sellaisia joita ei ole saanut tuotoltaan täsmäämään toisien suutin sarjassa olevien kanssa).
V-M
1) alppilan autohuollossa?
2) sinulla?
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Tuolta näkyy hinta alppilaan -> http://www.alppilanautohuolto.fi/gw/tra ... index.php?
Ja mulla se on 45e/setti +lähetys kulut. Joka ei sisällä tiivisteitä eikä suutinkoreja. Tiivisteet saa lähes mistä vain mutta jos ovat joustavat ja ehyet niin ei syytä uusia.
V-M
Ja mulla se on 45e/setti +lähetys kulut. Joka ei sisällä tiivisteitä eikä suutinkoreja. Tiivisteet saa lähes mistä vain mutta jos ovat joustavat ja ehyet niin ei syytä uusia.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00