Mitsusta on tällä palsta käyty paljon kekustelua, josta varmaan selviää paljon sellaista mitä tässä ei edes tule mainittua.
Kaikissa satkuissa T3-laippa.
Suoraan sopii: T03/vast ja mitsun TE-laipallinen.
TD-sarjalaiset 7#-pakopesällä (Volvo) omaa saman pulttijaon ja vaatii ainoastaan sovitelaipan turbon ja pakosarjan väliin.
TD-sarjalaiset 5#- ja 6#-pakopesillä (saab) ei sovi ollenkaan orkkis pakosarjaan.
Jos 300hv edelleen tavoite niin ainoat kunnolla siihen pystyvät ovat ovat hybridit ja 7#-mitsut. Siis näistä edellämainituista puhuttaessa.
apua ahtimen valintaan
En tiedä kiinnostaako enää ketään mutta kun lupasin ne trimmit ja a/r:t katsoa/laskea omasta diy T3/T04 hybridistä niin tässä olis.
Kopressori kotelo a/r .60
Turbiini kotelo a/r .48
Kompressori trim 54
Turbiini trim 57
En tiedä miten faktaa on mutta muistan lukeneeni, ettei kompuran ja turbiinin trimmit saisi heittää yli 15% keskenään, joten näin ajatellen tämä pari toimii.
Kopressori kotelo a/r .60
Turbiini kotelo a/r .48
Kompressori trim 54
Turbiini trim 57
En tiedä miten faktaa on mutta muistan lukeneeni, ettei kompuran ja turbiinin trimmit saisi heittää yli 15% keskenään, joten näin ajatellen tämä pari toimii.
# 1177
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
Japso kirjoitti:Nismo-virittelijät ovat penkittäneet hieman yli 300hv vakiolla T28 ahtimella s14 koppaisessa 200sx:ssä. Pakopainekrematoriohan tuo alkaa olemaan siinä vaiheessa..on samalla laipalla kuin T25.saabastelija kirjoitti:onko antaa kommentteja garrettin T28 ahtimesta
joo, huomasin saman asian

spoolaus, sovitus og t16 alk. per. pakosarjaan, onko olennaisesti parempi kuin to3?