Myydään saksaan
Myydään saksaan
Moi! Taitaa olla niin, että kanattaa kaikki vanhat 99 mydään saksan maalle? Siellä sentään osataan arvostaa autoa.
http://www.mobile.de/SIDqvxM9isbLbxE1VO ... 1184077110&[/url]
http://www.mobile.de/SIDqvxM9isbLbxE1VO ... 1184077110&[/url]
Ei enää saabeja, nyt mennään 207 sport Pösöllä
Tässä on kanssa vähän Suomen hintatasoon eroa: http://tinyurl.com/b3afw
Merkillistä, että kuskin penkki on samalla lailla puhki kuin mulla 280tkm enemmän ajetussa
Merkillistä, että kuskin penkki on samalla lailla puhki kuin mulla 280tkm enemmän ajetussa

-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 167
- Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 14:37
Mulle tarjottiin kesälomareissulla -98 Slovakiassa farmari-Trabia vaihdossa isoon lekaan Finlandia Vodkaa!
Onneksi en ollut vielä niin kumarassa että muistin Trabantista siihen aikaan perittävän veron lasketun uuden VW Polon mukaan
Puoli tuntia (pulloa) myöhemmin olisinkin saattanut olla onnellinen? Trabantin omistaja

Onneksi en ollut vielä niin kumarassa että muistin Trabantista siihen aikaan perittävän veron lasketun uuden VW Polon mukaan

Puoli tuntia (pulloa) myöhemmin olisinkin saattanut olla onnellinen? Trabantin omistaja

900i combi -86 (MY87), Amazon combi -67, Octavia combi -17, Zündapp combinette -69
PappaSedan kirjoitti:Mulle tarjottiin kesälomareissulla -98 Slovakiassa farmari-Trabia vaihdossa isoon lekaan Finlandia Vodkaa!![]()
Onneksi en ollut vielä niin kumarassa että muistin Trabantista siihen aikaan perittävän veron lasketun uuden VW Polon mukaan![]()
Puoli tuntia (pulloa) myöhemmin olisinkin saattanut olla onnellinen? Trabantin omistaja

Jostain trabista on näemmä mennyt 276.19€. http://tinyurl.com/aowjz
Paljon tuota tuoreempaa vauhtipahvia (11/86) ei sitten Suomessa kilpiin saakaan päästömääräysten takia. Uudemmilla VW:n moottoreilla varustetuilla puolestaan ei ole mitään tyyppihyväksyntää Euroopassa. Saksa säätivät poikkeuslain, jotta Itä-Saksan saastuttajat saatiin kilpiin yhdistymisen jälkeen.
Voisikin olla mielenkiintoinen projekti alkaa todistamaan vaatimustenmukaisuutta...
Voisikin olla mielenkiintoinen projekti alkaa todistamaan vaatimustenmukaisuutta...
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Tässä se nähdään !
Ite kauppasin kaverin 99 ;iä myyntipalstalla ,-84, 191 00 km ajettu , ei ruosteessa , alkup. maalinen. konepellin naarmua lukuunottamatta virheetön ja lommoton auto. 20 v ei yhtään yötä ulkona ja siis Yksilö isolla Y;llä!
niin autosta kiinnostuneet pitivät sitä kalliina kun 800€ saisi siis todella hyvän pelin. Ei tartte hitsata ja rapata ,kaikki pelaa jne siis unelma harrestekohde kuka haluaa säilyttää 99 historiaa.
Auton on omistanut -04 asti eläkkeelle jäänyt katsastusinsinööri ja kaikki on korjattu aina orgis osin , nyt oli vaihdettu ekat nivelet , molemmat yläpallot ja olisiko jotkut jarrupalat pennyt ja pakoputki mutta helmi siis niin ei kelpaa kellekkään. Ilman poitäisi saada ja käyttörassiksi talveksi ! Haloo !
Ostakaa nyt pois se ! Ite ostaisin mutta 4 saabia löytyy ja ei mahdu säilyttään enenmpää niin myydään se jollekkin kuka haluaa siis hyvän 99;n.
Joku kauppaa lahoa ja remonttia kaipaavaa lintta 99;ä 300 € ja menee heti ja sitte hitsataan illat pitkät ja rapataan nyrkit savessa käyrä korkealla kun 800€ saisi pelkän imurilla ja pesulla hoidettavan yksilön.
Jos kiinnostaa niin soittakaa kaverille suoraan : 040-7499427, Timo Räisänen ja auto on Raahessa.
ja mulla on kuvia siitä , meilatkaa jos haluatte nähdä niin : tommi.kankaanpaa@intech.fi
Valvoja , älä siirrä tätä myyntiosastolle , se hukkuu sinne !

Ite kauppasin kaverin 99 ;iä myyntipalstalla ,-84, 191 00 km ajettu , ei ruosteessa , alkup. maalinen. konepellin naarmua lukuunottamatta virheetön ja lommoton auto. 20 v ei yhtään yötä ulkona ja siis Yksilö isolla Y;llä!
niin autosta kiinnostuneet pitivät sitä kalliina kun 800€ saisi siis todella hyvän pelin. Ei tartte hitsata ja rapata ,kaikki pelaa jne siis unelma harrestekohde kuka haluaa säilyttää 99 historiaa.
Auton on omistanut -04 asti eläkkeelle jäänyt katsastusinsinööri ja kaikki on korjattu aina orgis osin , nyt oli vaihdettu ekat nivelet , molemmat yläpallot ja olisiko jotkut jarrupalat pennyt ja pakoputki mutta helmi siis niin ei kelpaa kellekkään. Ilman poitäisi saada ja käyttörassiksi talveksi ! Haloo !
Ostakaa nyt pois se ! Ite ostaisin mutta 4 saabia löytyy ja ei mahdu säilyttään enenmpää niin myydään se jollekkin kuka haluaa siis hyvän 99;n.
Joku kauppaa lahoa ja remonttia kaipaavaa lintta 99;ä 300 € ja menee heti ja sitte hitsataan illat pitkät ja rapataan nyrkit savessa käyrä korkealla kun 800€ saisi pelkän imurilla ja pesulla hoidettavan yksilön.
Jos kiinnostaa niin soittakaa kaverille suoraan : 040-7499427, Timo Räisänen ja auto on Raahessa.
ja mulla on kuvia siitä , meilatkaa jos haluatte nähdä niin : tommi.kankaanpaa@intech.fi
Valvoja , älä siirrä tätä myyntiosastolle , se hukkuu sinne !

----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
kannattais tuota helmi ysiysiä kaupitella myös foorumin ulkopuolella. nettiautossa tuskin vanhenisi tuolla myyntipuheella montaa päivää. autojen päälle ymmärtäviä löytyy varmasti myös klubin/foorumin ulkopuolelta ja hienoahan se on jos/kun saa uutta harrastajaverta klubiin.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
No ei niillä olekaan mitään arvoa vielä koska niitä on niin tuhottoman paljon, hinnat nousevat vasta harvinaisuuden myötä. Tuskin germaanit olisivat kovin kiinnostuneita mädistä Suomi-99:seistä, helmiyksilöt saattaisivat joskus maailmassa kelvatakin, etenkin turbot.
Eipä 96:stenkaan hinnat ole vielä juuri mihinkään nousseet vaikka kovin harvinaiseksi ovat käyneetkin. Maksoin vuonna 1992 5000mk vm. 1979 kajakista, ja nykyään niitä saa osteltua ehjäkuntoisina noin tonnilla nykyrahaa.
Eipä 96:stenkaan hinnat ole vielä juuri mihinkään nousseet vaikka kovin harvinaiseksi ovat käyneetkin. Maksoin vuonna 1992 5000mk vm. 1979 kajakista, ja nykyään niitä saa osteltua ehjäkuntoisina noin tonnilla nykyrahaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
saabin kohdalla taitaa päteä se, että hinnat nousee sitten vasta kun ihmiset on unohtaneet ne. 70 luvun saabeja oli aikanaan teillämme kyllästymiseen asti, joten nyt on joku käänteinen efekti tapahtunut, inflaatio ei ole kadonnut autojen mukana vaan "jäänyt päälle", ja poistunee viiveellä.
niin, saksaan tuskin kelpaisi mikään tahansa suomen pystymetsästä poimittu, tai paremminkin suolateiltä poimittu saab, mutta tuo tom- nimimerkin mainitsema auto voisi olla kovaa valuuttaa siellä. olisi mielenkiintoista nähdä miten hieno tonnari tulisi vaihdossa kun tuon uittaisi sinne. turbot nyt kelpaavat vaikka olisi vähän ajan patinaa, eikös niin?
jos 800 euroa sanotaan kovaksi hinnaksi helmi-kuntoisesta autosta, johtunee siitä että ostaja on ollut hakemassa itselleen jotain muuta kuin keräilykappaletta. suomessa ei taida markkinat riitä alle 30 vuoden ikäisille helmi-saabeille, kun rapistuneempien yksilöiden tarjonta on niin huimaa, on varaa valita halutun värinen ja mallinen, ja hitsausvehkeet taitaa kuulua jokaisen vakavasti harrastavan vakiokalustoon.
niin, saksaan tuskin kelpaisi mikään tahansa suomen pystymetsästä poimittu, tai paremminkin suolateiltä poimittu saab, mutta tuo tom- nimimerkin mainitsema auto voisi olla kovaa valuuttaa siellä. olisi mielenkiintoista nähdä miten hieno tonnari tulisi vaihdossa kun tuon uittaisi sinne. turbot nyt kelpaavat vaikka olisi vähän ajan patinaa, eikös niin?

jos 800 euroa sanotaan kovaksi hinnaksi helmi-kuntoisesta autosta, johtunee siitä että ostaja on ollut hakemassa itselleen jotain muuta kuin keräilykappaletta. suomessa ei taida markkinat riitä alle 30 vuoden ikäisille helmi-saabeille, kun rapistuneempien yksilöiden tarjonta on niin huimaa, on varaa valita halutun värinen ja mallinen, ja hitsausvehkeet taitaa kuulua jokaisen vakavasti harrastavan vakiokalustoon.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Totta törisette. Kohta maristaan että missä on 99;it...
Eikä niitä enää oo kunnollisia liikenteessä paljon. Viimeisiä veteleviä käyttölinttoja on kyllä mutta helmiä ei näy. Tämänkin Bongasin viime kesänä ja piti pyörähtää takas ja kattoo oliko tosiaan noin hyväkuntoinen 99 jollaki. Sanoin että ilmoittele ku on jouten niin myydään harrastajille jolla auto säilyy vuosikymmenten päähän.Mutta näyttä ettei vielä KELPAA kellekkään . Ilman pitäis antaa ja tolla rahalla saa vain kymmenen tankkia pensaa tms.

----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
sen verran pitää vetää takaisin uskomuksiani nettiauto-palvelun myyntivoimasta...hämmästyttävää että siellä on jo tovin ollut myytävänä yli 30 vuotias 99 LE Automatic, 116tkm ajettu, ja hinta on hikiset 600 euroa! Ilmeisesti harrastajista on maassamme oikeasti pulaa. Tuon kun joku askartelisi museokuntoon niin hintaan saisi pistää ykkösen, tai kakkosen eteen.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)