Virrat katosi mystisesti

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7771
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Virrat katosi mystisesti

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

No niin...tonnari 9000CD 2.3TA oli roikan päässä koko yön.
Aamulla starttasin kärryä käyntiin, startti pyöritti aika ripeän oloisesti
n.4 - 8 sekuntia ja yhtäkkiä starttaus loppui kuin seinään,valot himmeni ja sammui ja mittaristo meni myös aivan pimeäksi, päästin avaimesta irti ja
uusi starttaus, tonnari hörähti samantien käyntiin.

Nyt kysynkin mitä oikein tapahtui..?
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
hasha
"Aero"
Viestit: 472
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 14:54
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hasha »

Tarkista että akulta menevät plussapiuhat ovat kunnolla kiinni siinä "jakotukissa" akun edessä. Minulla oli vastaavanlainen ongelma.

Tietysti myös maajohdot kannattaa katsoa.
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black
,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Tollasta sattuu joskus. Mullakin tässä viikko sitten pakkasissa lähti OG käyntiin avainta näyttämällä. Heti kohta alkoi laturin valo palamaan ja akku alkoi vissiin tyhjenemään kunnes ei jaksanut edes bensaa ruikkia sylinteriin. Kaapeleilla käynnistämisen jälkeen ei enää mitään ongelmaa.

Veikkaan, että kun on sopivasti kuuraa jossain välissä, niin vuotaa maihin. Tuossa Maurin tapauksessa varmaan sitten joku johto startin ja akun väliltä. Tarkemmin ajatellen, ei siinä montaa johtoa ole :)
Viimeksi muokannut peinu, Ke Helmi 08, 2006 18:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
tema
"Hirsch"
Viestit: 824
Liittynyt: To Heinä 10, 2003 19:11
Paikkakunta: Turku/Vaasa

Viesti Kirjoittaja tema »

og900:ssani oli kesällä sama vika. Tuon "jakotukin" toinen pultti oli löysällä. Ei lähtenyt ollenkaan käyntiin. Oli oireillut sillä ettei kiekkamittari toiminut.
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Vastaa Viestiin