Keneköhän pitäisi suuttua K-18
-
- "Hirsch"
Voi s...tanan s...tana. Katsoin sen toka linkin. Nyt olen kyllä todella järkyttynyt.
Tuli oikein huono olo.
Hyi v...tu mitä hulluja!!!!
Edit: koko topicin luettuani...noi videon hylkiöt on hulluja...ei koko edustamansa kansakunta
Tuli oikein huono olo.
Hyi v...tu mitä hulluja!!!!
Edit: koko topicin luettuani...noi videon hylkiöt on hulluja...ei koko edustamansa kansakunta

Viimeksi muokannut ASTech, Ke Helmi 08, 2006 20:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
900C -86
-
- "Hölösuu"
Eiköhän tämäkin topicci ala karkaamaan käsistä... Mitä kukaan meistä on toisia nimittelemään tai tuomitsemaan, olkoonkin, että ajetaan Saabilla?
Toki tuommoiset kurkun leikkaukset ei ole perusteltavissa mitenkään, mutta ei kai kosto menttaliteettikaan kovin pitkälle johda? Tiedän, kukaan ei ole oikeasti kostamassa, mutta menee melko monelta suomalaiseltakin hermot, jos häntä jollain "ei kivalla" nimellä kutsuttaisiin. Saati että joku Toyota-mies tulisi Saabistille jotain pauhaamaan. Moni ajattelisi, että on sillä otsaa...
Että tämmöistä taustaa vasten... Helppo on lonkalta tuomita parin yksipuoleisen jutun perusteella, puolin ja toisin kylläkin.
Aaah, kylläpä helpotti. Kiitos!
Toki tuommoiset kurkun leikkaukset ei ole perusteltavissa mitenkään, mutta ei kai kosto menttaliteettikaan kovin pitkälle johda? Tiedän, kukaan ei ole oikeasti kostamassa, mutta menee melko monelta suomalaiseltakin hermot, jos häntä jollain "ei kivalla" nimellä kutsuttaisiin. Saati että joku Toyota-mies tulisi Saabistille jotain pauhaamaan. Moni ajattelisi, että on sillä otsaa...
Että tämmöistä taustaa vasten... Helppo on lonkalta tuomita parin yksipuoleisen jutun perusteella, puolin ja toisin kylläkin.
Aaah, kylläpä helpotti. Kiitos!
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Mestari, olet kyllä oikeassa. Hieman harkintakykyä ketjunaloittajalta ja foorumin ylläpidolta. Ei tullut heti mieleen täälläkään päässä, että kyllä niitä muksujakin tällä foorumilla pyörii. Toinen juttu taitaa olla kielletty ihan foorumin säännöissä eli rasistinen keskustelu ei ole sopivaa, johon jotkut osittain ymmärrettävästi yltyivät videon nähtyään, mutta silti... 
Itse en ole koskaan uskonut jumalaan ja olen pitänyt sellaista pientä yhden miehen protestia kirkkoasioita kohtaan. Olen silti agnostikko jos joku pitää olla. Ja onhan Suomi maallistunut yhteiskunta verrattuna näihin Lähi-idän muslimimaihin. Ymmärränkö siis kuinka tärkeää usko muslimeille sitten lopultakin on? En varmasti. Viime päivät ovat olleet kieltämättä aika mielenkiintoiset.

Itse en ole koskaan uskonut jumalaan ja olen pitänyt sellaista pientä yhden miehen protestia kirkkoasioita kohtaan. Olen silti agnostikko jos joku pitää olla. Ja onhan Suomi maallistunut yhteiskunta verrattuna näihin Lähi-idän muslimimaihin. Ymmärränkö siis kuinka tärkeää usko muslimeille sitten lopultakin on? En varmasti. Viime päivät ovat olleet kieltämättä aika mielenkiintoiset.
-
- "Hirsch"