Niin voi olla. Minkäs sille mahtaa jos tehtaalla osataan korisuunnittelu mun makuun paremmin kuin tuninkipiireissä.
Paitsi 9-5 on kyllä valitettavasti rumentunut jokaisessa faceliftissä, alkuperäinen kromikeulainen on makein ja uusin rumin.
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
En tajua tätä ooppeli hömpötystä. Niin kai se sit on et jokainen uusi saabi on ooppeli, ite en kyl yhdennäköisyyttä tästä autosta löydä...
Passatin keulahan se siinä, mut mun mielestä ihan näyttävä peli. Tuninki ei iske monen silmään, eikä varsinaisesti minunkaan, mutta tuohan on taidolla ja hyvällä maulla rakennettu. Kaiken lisäksi vielä saabi
En tykkää. Hyvä etupuskuri, koska on lainattu muualta mutta esim. tuo maski on järkyttävä tuollaisenaan. Koko auton identiteetti onnistuttu lähestulkoon hävittämään. Väri ihan ok mutta omaan silmään aika harvassa on hyvällä maulla rakennetut kohdat tuossa autossa.
Cruor kirjoitti:En tajua tätä ooppeli hömpötystä. Niin kai se sit on et jokainen uusi saabi on ooppeli, ite en kyl yhdennäköisyyttä tästä autosta löydä...
Joo sama homma. Alkaa tulla korvista ulos.
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Cruor kirjoitti:Passatin keulahan se siinä, mut mun mielestä ihan näyttävä peli. Tuninki ei iske monen silmään, eikä varsinaisesti minunkaan, mutta tuohan on taidolla ja hyvällä maulla rakennettu. Kaiken lisäksi vielä saabi
Jaa, minun mielestä esim. sinun avatarissa oleva peli näyttää koko lailla komeammalta kuin keskustelun kohteena oleva auto.
Lisäksi siinä on peräkontti täytetty jollakin roinalla. Suurella vaivalla ja taidolla se voi toki olla rakennettu, sitä ei ehkä ole kieltäminen.