Sori en osaa lainailla tekstiä kunnolla, tietokoneiden kanssa kämmäri kun olenMyrkky kirjoitti:Tuossa on muuten alle 500km ajetut etupyöränlaakerit paikallaan..ng900aero kirjoitti:... renkaanlaakereihin..
En edelleenkään pidä purkua vaihtoehtona, osin siksi kun olen lähetellyt jo ihan tarpeeksi pikkunippeleitä minimaalisella voitolla(minusta ei ole kauppamieheksi, tinkiä kyllä ilkeän mutta en pyytää osilla tarpeeksi), toisekseen kun ei ole vakituista kämppää elämäntilanteesta johtuen, vain poste restante osoite.. ja oleskelupaikkakin vaihtelee..Jos myyjä myy sen hintaan 100-200e niin ei muutakuin ostat pois, jos on ihan pommi niin osina teet tiliäkin siitäOmani myin kokonaisena pois, ja taisi mennä varaosiksi.

Mutta jos on noin uudet renkaanlaakerit niin siinä säästät pitkän pennin, nehän on suhteellisen arvokkaatkin. Ja en missään nimessä meinannutkaan että mitään bisnestä tuolla tekisit, vaan tarkoitin että jos se osoittautuisikin huonommaksi kuin piti niin saat ainakin omasi pois siitä osinakin, ja sanoisimpa että väkisinkin osina tulisi voittoa, vaikka kuinka halvalla osia myisi, tontun osille riittää kyllä kysyntää, siis jossei siitä ole enää järkeä tehdä ajopeliä

Nosta se tonnari ylös ennen ostoa ja kopistele helmakotelot ja takakaaret läpi, noissa voi olla ruostetta reilusti enemmän kuin satkuissa. Ja kun tonnareissa tyypillisesti jossain vaiheessa vuotaa lämppärinkenno niin kannattaisi kanssa kalkatella etulattiat myöskin, ja sieltä vesi kulkeutuu sitten helmakoteloihin, ja ne ruostuvat myös sisältäpäin.
Mutta nuo hommat nyt takuulla jo tiesitkin, olin vaan ite niin äimän käkenä sen oman tonttuni kanssa kun oli niin totaalisen pahoin mätä.
Toivottavasti saat kämppäasian kuntoon
