Vielä sellaista piti kysymäni että eikös sellaiseen alustankohtaan jossa massa on ehjää ja hyväkuntoista, riittäisi ensin tuo Dinitrol ML ja sitä vaikka pari kerrosta, ja sen päälle esim. Dinitrol Car:ia, tai jotain muuta spraytavaraa, ainakin tuo Car tuntuu kuivuvan ihan kestäväksi?
Tietty niihin kohtiin joita on hitsattu tai joista massa lähtee irti, täytyy sivellä paksua mönjää pensselillä. Mutte tekisi mieli sivellä tuota koko alustaa pensselitavaralla, pohjan massa kun on pääosin täysn kunnossa?
Ja homma olisi jokseenkin mukavampi tehdä noilla paukkupullotavaroilla kuin pensselillä sotkien tuolla auton alla?
Nyt alkaisi olla hitsaukset tehtynä, ovien alareunoja lukuunottamatta, eli piakkoin auto veke tallista ja ovien kimppuun (jahka alusta on ruostesuojattu valmiiksi saakka, pääsee eroon tuosta törkyhommasta, uskomaton määrä paskaa tuleekin tuolta pohjasta teräsharjalla rapsutellessa

)
Edit: ja en päässytkään vielä hitsihommista eroon, helmakotelosta läytyi vanhoja paikkauksia, suoraan ruostuneen kohdan päälle räitty muutamalla pisteellä paikat päälle, ei mitään maalia edes laitettu vaan hiton paksu massakerros vaan siihen, ja olihan ne paikatkin tietty ruosteessa, ja pakko irrottaa. Mitäköhän tuollaisella hommallakin on muka koetettu säästää, melkoein yhtä suuri vaiva kuin kunnolla tehden, koska nuo paikkapalat oli muotoiltukin asiallisesti
Ja sain kuin sainkin toisen iskarin yläkiinnikkeen luo reiän aikaiseksi kun aikani naputtelin
Ja pintapeltien muutamat kuprut vaikuttavat niin epäilyttävän suurilta että varmaan niitäkin pääsen korjailemaan, jippii!
