HIRSCH UPGRADE!

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

9-3 Aero kirjoitti: Mikä tuo J-kylän viri paja on ?
http://www.pro-carservice.com/
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
Hirschman
Matalapaineturbo
Viestit: 178
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 18:56
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Hirschman »

9-3 Aero kirjoitti:Joo toi dyno ajtus on ihan hyvä jos raaskis ja sais aikaseksi,ja löytäis hyvän paikan..

Ja tuo Hirschman porukan laiska vastausinto oli varmaan äryttävää,tosin mun tapauksessa niin ei sattunut käymään...

Mikä tuo J-kylän viri paja on ?,hyvät tehot sulla Hirschman todellakin!
Kiitos vinkeistä,olen tarkkana paprujen kanssa.
Jos tulee uusia viritarpeita kuten varmasti tulee käymään :twisted: tsekkaa tosiaan tuo Pro-carservice. Tähän mennessä aivan loistavat kokemukset ja itse otin yhteyttä, kun täällä sitä ollaan hehkutettu niin paljon. Käyttävät speedpartsin osia http://www.speedparts.se. Tosin tuotekuvaukset vain "toisella kotimaisella." Mulla vei muuten sisänajovaiheessa auto todella paljon bensaa ja olin jo varma, että jotain häikkää on jossain. Tasaantui onneksi melko pian, mutta voisi vähemmänkin kaupungissa viedä :oops:

PCS:n Rikun mukaan tuo downpipe ja racekatti tuo arviolta 6-10 konia lisää, mutta tärkein muutos on parempi reagointi kaasuun. Tätä ja kesäkelejä odotellessa :roll: .

Tuo Vesalle vastattu asap saattaa olla aika pitkä aika :wink: Onnea vielä uudesta autosta ja toivottavasti olet ollut edelleen yhtä tyytyväinen.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Hirschman kirjoitti: PCS:n Rikun mukaan tuo downpipe ja racekatti tuo arviolta 6-10 konia lisää, mutta tärkein muutos on parempi reagointi kaasuun. Tätä ja kesäkelejä odotellessa :roll: .
Tietäähän sun softa että on tullut rautamuutoksia?
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Hirschman
Matalapaineturbo
Viestit: 178
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 18:56
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Hirschman »

Itse asiassa ei tiedä! En edes ajatellut, että pitäisi miettiä tätä puolta. Kiitos vinkistä ja luuletko että voi aiheuttaa ongelmia?
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Kaikki rautamuutokset pitää kertoa Trionicille eli uudelleen ohjelmoida. Näin saat käyttöön turvallisesti haluamasi hevoset. Aina pitää pelätä ettei mene kone laihalle kun ahdin tuottaakin enemmän ilmaa kuin Trionic tietää ;)
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Hirschman
Matalapaineturbo
Viestit: 178
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 18:56
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Hirschman »

Kiito vielä vinkistä ja kysäisen asiaa myös Rikulta. Autossani on ollut lievää hyvin satunnaista tukkoisuutta. Hirschin softaa taitaa olla paha mennä muuttamaan :oops: .
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Aina voit tilata Hirsch softapäivityksen jonka ne siirtää valtuutetulla pajalla autoosi.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

potkuhousu kirjoitti:Kaikki rautamuutokset pitää kertoa Trionicille eli uudelleen ohjelmoida. Näin saat käyttöön turvallisesti haluamasi hevoset. Aina pitää pelätä ettei mene kone laihalle kun ahdin tuottaakin enemmän ilmaa kuin Trionic tietää ;)
Oliko nyt kysymys 9-3 2.8V6t Aeron virityksestä vai jostain muusta Saabista? Tuossa Aerossa on nimittäin Boshin Motronicin moottorinohjausjärjestelmä, eikä Trionic.

Ja sitten vain arvailemaan syytä, miksi Motronic, eikä Trionic :roll:

No otin asiasta selvää GM:ltä, josta minulle vastattiin seuraavaa:

Hei,

kiitos viestistänne koskien Saabin moottorinohjausyksikköä. Tiedustelimme asiaa Saabin tehtaalta, josta vastattiin seuraavasti:

Syy motronic (ME9) järjestelmän käyttämiseen perustuu hintaan ja laatuun. Tämä kyseinen järjestelmä on myös käytössä Opelissa, Pontiacissa ja Cadillacissa ja sen vuoksi ei Saabin uniikkia trionic-järjestelmää voida käyttää.


Ystävällisin terveisin,

GM Finland Oy
Saab Asiakaspalvelu
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

Musti kirjoitti:Saabin trionic oli kuitenkin aikoinaan alan kärkeä juuri tuolla alueella.
...Ja taitanee olla sitä terävintä kärkeä yhä edelleenkin. Ei mikään huono saavutus siinä mielessä.
joukolainen
"Viggen"
Viestit: 614
Liittynyt: Ti Touko 17, 2005 17:59
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja joukolainen »

Miten on saako hirschin kamoja erikseen, itsellä Saksasta ostettu 02 aero ja siitä löytyi hirschin softa ja välijäähdytin, mutta alkuperäinen pakopuoli sekä ilmapuoli, ainakin alkuperäinen ilmansuodatin. 280 hv virityksestä kysymys, eli saako erikseen vai pitääkö ostaa koko satsi ja vaihteleeko eri maissa käytäntö, tietääkö joku!
900 cc (S) T16 91
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Myyvät myös kappaletavaraa jopa Suomessa.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Vastaa Viestiin