Tässä yksi lisäys Kuuppa- "ongelma-ja-sen-ratkaisu" -tietokantaan

..jos vaikka joku törmää vastaavan vikaan. Kesällä hankkimani '78 kuuppa oli pelannut suht ongelmitta, mutta syksyn mittaan ilmeni ärsyttävä vika. Auto kävi ihan nätisti n. puolen tunnin ajan, jonka jälkeen alkoi asteittain paheneva nykiminen. Kun auto oli yön yli parkissa, ei aamulla ollut taas nykimisestä tietoakaan...puoleen tuntiin. Työmatka on sen verran lyhyt, että vika ei kuitenkaan kovin paljoa estänyt ajeluja. Ajattelin, että tsekkaan vian myöhemmin, jos saisin auton lämpimään talliin. Lopulta tuossa vuoden vaihteen jälkeen kuuppa nykimisien jälkeen lopulta hyytyi pimeään pakkasiltaan. Ei kun soitto vaimolle ja niinpä Saabi oli nöyryyttävästi

Daewoon hinausköyden jatkona. Ei onneksi oltu kaukana kotipihasta. Pakkaset pitivät huolen siitä, että kuuppa ei ihan heti saanut hoitoa. Eilen sitten lopulta toimeksi. Tsekkasin, että polttoaine suodattimeen nousee bensaa. OK. Tulppa irti ja pyöritystä. Kipinää tuli, mutta se oli TODELLA heikko. Biltemaan ja hyllystä sytkä-kitti (tulpat, virranjakajan kansi, pyörijä, kondensaattori, kärjet). Epäilyni vian suhteen kun kohdistuivat puolaan tai kondensaattoriin.. Puolen tunnin suomalais-ugrilainen piharemontti ja starttaamaan. Eipä ollut riemulla rajaa kun kajakki hörähti heti ekalla käyntiin

Todennäköinen syypää oli tuo kondensaattori. Eli tämä tiedoksi jos vastaavaa oireilua jollakulla esiintyy..