aika vakea säätää kohdalleen ilman pakokaasu analysaattoria.
Itse käytin aikonani 99 mallit yhdessä autosäätö firmassa. Aika edullista hommaa.
Olet kai tsekannut ilmaputsarin? Tulpat? H- koneessahan on jo kärjetönsytys joten siinä tuskin vikaa on. Ei kai kukaan ole sytytysenakkoon koskenut?
kaasarikoneella pois jaloista?
jep, nuo on käyty läpi moneen kertaan, sytytystä ja seosta säädetty ihan merkkiliikkeessäkin ja tulpat, ilmanputsari, virranjakajan kansi ja johdot uusittu. ei tuo tehonvajaus sillä tavalla häiritsevä ole, on sitä jo ehditty sietämään 30tuhannen kilometrin verran. mutta on kuitenkin sellainen minkä havaitsee jos ajaa toisella samanlaisella autolla.Oldis kirjoitti:aika vakea säätää kohdalleen ilman pakokaasu analysaattoria.
Itse käytin aikonani 99 mallit yhdessä autosäätö firmassa. Aika edullista hommaa.
Olet kai tsekannut ilmaputsarin? Tulpat? H- koneessahan on jo kärjetönsytys joten siinä tuskin vikaa on. Ei kai kukaan ole sytytysenakkoon koskenut?
puristuksiahan tuosta ei ole koskaan mitattu, voihan se olla ihan kulumasta johtuvaakin.
tässä on tosiaan kärjestön sytytys, toisin kuin vanhemmissa H-moottorisissa ysiyseissä.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
oliskos tossa 8 tappisen satkun kannen lasku ja kanavien kiillotuksesta mitään apua
vai eikö vaikuta millään tavalla onko kukaan kokeillut
vai eikö vaikuta millään tavalla onko kukaan kokeillut
Viimeksi muokannut jarzi, Ti Huhti 25, 2006 21:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9000 cd -96, 96 SUPER GL -77
#2903
SUKUVIKA KUN SAABILLA SUUNNISTELEN
#2903
SUKUVIKA KUN SAABILLA SUUNNISTELEN
Puristusmittaus antaa aika hyvän kuvan koneen kunnosta, jos paljon heittoa sylintereiden välillä niin kulunut on. Toisaalta jos mahdollisuutta tehdä ohivuotomittaus sillä saa vielä selvemmän kuvan koneen kunnosta.
Voihan siellä olla esim männänrengas poikki.
Voihan siellä olla esim männänrengas poikki.
Ei enää saabeja, nyt mennään 207 sport Pösöllä