Ratin vaihto.

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1850
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Pori/Alavus
Viesti:

Ratin vaihto.

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

Moro.

Eli tossa olen vaihtamassa Ässääni rallirattia. Ongelmana tässä kohdassa on että ratti ei painu tarpeeksi syvälle rattipylvääseen. Eli rääkän ja vilkun tapit ei edes ylety kontaktiin.

Olisiko vinkkejä kuinka sais rattia likemmäs kojelautaa?
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Ciswami
"Aero"
Viestit: 340
Liittynyt: Pe Marras 25, 2005 19:01
Paikkakunta: Villähde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ciswami »

Mikäli spoorit ovat vain samanlaiset pitäisi ratin kyllä sinne mennä. Onko rattiakseli spoori kartion muotoinen? Eli leveneekö alaspäin? (Ei pitäisi olla) Mutterilla pakottamallahan se sinne menee, jos ratti on vaan jostain Og:stä peräisin.
Honda Accord 2.2 CTDI-i Executive X 2006
VW Polo 1.4 Firstline 2002
BMW 320i E30
Ski-Doo Renegade MX-Z 1000cc
MB W126.022 (kesäauto)
9000 2.3T 1993 (isän)
Vastaa Viestiin