mankkuvenasta

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
xjford
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Pe Helmi 11, 2005 15:03
Paikkakunta: turku

mankkuvenasta

Viesti Kirjoittaja xjford »

vaihdoin asken autoon uudet sytkävermeet eli tulpat, johdot, pyörijän, kannen ja puolan.
kun operaation jälkeen käänsin virrat päälle niin mankkuvena papatti taukoamatta ja nyt ei ahda kuin peruspaineilla.
voisiko puola olla vääränlainen...? on tuommoinen flamethrower ja 3ohm.
saab 900 turbo -80 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Lähes varmasti vääränlainen jos et vaihtanut pääteastetta.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
xjford
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Pe Helmi 11, 2005 15:03
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja xjford »

jcarlson kirjoitti:Lähes varmasti vääränlainen jos et vaihtanut pääteastetta.
kummones tossa sitten kuuluisi olla ja mikäs tuo pääteaste sitten on? :oops:
saab 900 turbo -80 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Orkkis on paras. Pääteaste on se 7-pinninen palikka joka ohjaa puolan miinuspuolta ja jonne tulee virranjakajan hall-anturilta johto.

Pääteaste on tehty tietyntyyppiselle (orkkis) puolalle, ja puola jossa on esim. radikaalisti erilainen latausaika ei toimi oikein.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
xjford
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Pe Helmi 11, 2005 15:03
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja xjford »

kävin tuossa tallilla ja vaihdoin vanhan puolan takaisin. ei vaikutusta.

vaihdoin myös imm:n, sytkän pääteasteen ja mankkuvenan. ei vaikutusta. aina vaan papattaa. kyllä nyt ahistaa taas :evil:

ei kai auta muuta kuin napata apc pois ja pistää bleederi tilalle...
saab 900 turbo -80 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11627
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Laita ne vanhat tulpanjohdot takaisin, ainakin puolanjohto.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
xjford
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Pe Helmi 11, 2005 15:03
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja xjford »

jus kirjoitti:Laita ne vanhat tulpanjohdot takaisin, ainakin puolanjohto.
en kyseenalaista neuvoasi mutta ihmetyttää toi apc:n käytös.
miten se voi esim. puolanjohdosta ruveta saamaan häiriötä...?
saab 900 turbo -80 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

APC:n sekoilu vääränlaisista sytytysosista on erittäin yleistä. Itselläni syypäinä ovat olleet eri kerroilla jokainen seuraavista: rikkinäinen puola, puolanjohto huono/liian lähellä magneettiventtiiliä ja väärät tulpat.

Sen verran korkeat jännitteet liikkuu siellä sytytyspuolella että häiriötä tulee herkästikkin, eikä APC ole mikään parhaiten suojattu järjestelmä.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
xjford
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Pe Helmi 11, 2005 15:03
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja xjford »

toi puolanjohto kieltämättä viistää kyllä aika läheltä tota mankkuvenaa. jotenkin tuntuu vaan niin hullulta että toimisi vanhoilla kuluneilla mut uusilla laatuosilla ei enää pelaa :roll:

täytyypä huomenna perehtyä noihin piuhanvetoihin vielä uusiksi...
saab 900 turbo -80 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
Vastaa Viestiin