Juu vaihdettiin tässä uusi turbo viime viikolla 2.3 t:hen ja vanha jäi käteen, onko sillä minkäänlaista arvoa vai antaisko muksuille sen polkupyörän tarikalle
Vihdoin oli säätila viikonloppuna otollinen ja sain välijäähdyttimen, putket ja ilmaöljyjäähdyttimen puhdistettua öljystä. Mitsubishi TDO4-15 ahtimen asensin jo noin viikko sitten mutta, kun sään armoilla asentelee noita osia, niin -20 asteen pakkasessa ei tahdo sormet pysyä sulana. Tänään pääsin ajelemaan Saabilla olipa mukavat kyydit
Minulla myös jäi tuo Garretin Gt17 ahdin ilmeisesti metallikeräykseen?
Viimeksi muokannut ijw, Ti Helmi 21, 2006 22:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Eipä niillä GT17:lla taida mitään tehdä, kun olen kuullut sellaisia huhuja, että turbohuollotkaan eivät niitä suostu korjaamaan, kun ei niitä saa kestämään edes takuuaikaa
Eski kirjoitti:Eipä niillä GT17:lla taida mitään tehdä, kun olen kuullut sellaisia huhuja, että turbohuollotkaan eivät niitä suostu korjaamaan, kun ei niitä saa kestämään edes takuuaikaa
Eski
Sitten on vika turbohuollon kavereissa, opettelisivat korjaamaan kunnolla Samanlaisia nuo turbot on kuin muutkin, tuskin on mitään ongelmaa vaihtaa tiivisteet tai mahdollisesti akseli siipipyörineen ja tasapainoittaa se.
Jos vika on vain siinä että on liian pieni ahdin Saabin koneeseen?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
En muista mikä turbopaja näin väitti, mutta olivat sanoneet, että GT17:a ei saa tasapainotettua millään. Eli joka tapauksessa kannattaa vaihtaa Mitsu tilalle, jos turboremontti iskee...
Eski kirjoitti:En muista mikä turbopaja näin väitti, mutta olivat sanoneet, että GT17:a ei saa tasapainotettua millään. Eli joka tapauksessa kannattaa vaihtaa Mitsu tilalle, jos turboremontti iskee...
Eski
Jep, mullakin on Mitsu odottelemassa asennusinspiraatiota, ajattelin kyllä korjata tuon vanhan Garretin, tuskin sitä tarvitsee edes tasapainoittaa jossei siivissä ole vikaa. Öljyä tuo ei ainakaan vielä puske läpi, mutta voisihan siihen vaihtaa tiivisteet.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Itselle ainakin sanottiin Proturbolta, että on tosiaan vaikea huoltaa ja varsinkin hankala tasapainottaa heidän vehkeillään. Aikoinaan kun mitsun vaihdoin tilalle eivät olisi edes huolineet tuota GT17 vaihdossa, kun eivät pysty tuollaiselle korjatulle myöntämään mitään takuuta
SP otti kyllä tuon vaihdossa, mutta taitaa heidän kautta mennä aihioiksi viriturboille.
Frostgrey kirjoitti:Itselle ainakin sanottiin Proturbolta, että on tosiaan vaikea huoltaa ja varsinkin hankala tasapainottaa heidän vehkeillään. Aikoinaan kun mitsun vaihdoin tilalle eivät olisi edes huolineet tuota GT17 vaihdossa, kun eivät pysty tuollaiselle korjatulle myöntämään mitään takuuta
SP otti kyllä tuon vaihdossa, mutta taitaa heidän kautta mennä aihioiksi viriturboille.
Eli Proturbolla eivät siis kerta kaikkiaan osaa korjata turboja tai eivät ymmärrä niistä mitään
Kitisevät ja natisevat vaan
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98